کد خبر : 30976
دیدگاه‌ها برای خدمت رسانی هلال احمر سبزوار به ۲۱ هزار مسافر بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 19:29
-

خدمت رسانی هلال احمر سبزوار به ۲۱ هزار مسافر

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: ۲۱هزار و ۹۲۰ مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین از خدمات طرح ایمنی و سلامت در شهرستان سبزوار بهره‌مند شدند. محمدعلی جباری افزود: خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی در قالب ارائه خدمات سلامت و امداد رسانی به مصدومان حوادث رانندگی، آموزش کمک‌های اولیه،

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: ۲۱هزار و ۹۲۰ مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین از خدمات طرح ایمنی و سلامت در شهرستان سبزوار بهره‌مند شدند.

محمدعلی جباری افزود: خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی در قالب ارائه خدمات سلامت و امداد رسانی به مصدومان حوادث رانندگی، آموزش کمک‌های اولیه، اطلاع رسانی در زمینه کرونا و غربالگری بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۸ هزارو ۲۰۱ نفر از خدمات آموزشی و فرهنگی شامل راهنمایی مسافران به مکان‌های فرهنگی، تفریحی و عمومی، کودکان بهره‌مند از فضای دوستدار کودک، مراجعان به خیمه نماز و دعوت به پویش‌ بهبود رفتارهای ترافیکی و چهلچراغ به نیت حاج قاسم سلیمانی بهره‌مند شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: حدود ۱۴ هزار اقلام شامل بروشورهای ایمنی و بهداشتی، معرفی مکان‌های واکسیناسیون، نقشه شهرستان و استان، کیف کمک‌های اولیه و  جایزه به کودکان نیز بین زائران و مسافران نوروزی توزیع شد.

سه پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در چارچوب طرح امداد و نجات نوروزی برای خدمات‌ رسانی به زائران و مسافران در جاده‌های سبزوار مستقر بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.