کد خبر : 4614
دیدگاه‌ها برای دانش آموز سبزواری به اردوی تیم ملی بدمینتون دعوت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 16:03
-

دانش آموز سبزواری به اردوی تیم ملی بدمینتون دعوت شد

سبزواریان: یک دانش آموز سبزواری با درخشش در مسابقات انتخابی جواز حضور در تیم ملی بدمینتون را به دست آورد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش پروش سید محمد علوی دانش آموز  پایه ی چهارم ریاضی آموزشگاه دکتر دانش توانست با درخشش در مسابقات بدمینتون به ارودی تیم ملی راه یابد. وی در گفتگویی با بیان

seyed-mohammad-alavi01سبزواریان: یک دانش آموز سبزواری با درخشش در مسابقات انتخابی جواز حضور در تیم ملی بدمینتون را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش پروش سید محمد علوی دانش آموز  پایه ی چهارم ریاضی آموزشگاه دکتر دانش توانست با درخشش در مسابقات بدمینتون به ارودی تیم ملی راه یابد.

وی در گفتگویی با بیان این مطلب افزود: در  مجموع امتیازات سه رنکینگ  که در استان های کردستان، قزوین و فارس برگزار شد توانستم با مجموع ۴۷۰ امتیاز  مقام اول این مسابقات را کسب نمایم.

سید محمد علوی ادامه داد: خوشبختانه علاوه بر کسب مقام برتری این مسابقات به ارودی تیم ملی جام فجر نیز دعوت شدم.

وی ضمن تقدیر از آموزش و پرورش سبزوار در اختصاص سالن ورزشی قاضی زاده جهت تمرین یادآور شد: خوشبختانه هیأت بدمینتون استان خراسان رضوی نیز همکاری  خوبی در اعزام به دیگر استان ها انجام داد.

این دانش آموز  با اشاره به ۸سال تمرین مداوم خود در این رشته گفت: سعید بابیانی و فرهاد سلطانی در این راه کمک فراوانی داشته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.