کد خبر : 3841
دیدگاه‌ها برای دومین یادواره یاران ماندگار با حضور پر افتخار بانوی آزاده کشور در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 - 1:47
-

دومین یادواره یاران ماندگار با حضور پر افتخار بانوی آزاده کشور در سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر روابط عمومی سپاه سبزوار از برگزاری دومین یادواره یاران ماندگار با هدف تجلیل از سرداران شهید و آزادگان سرافراز دیار سربداران خبر داد. ستوان یکم پاسدار محمدعلی یاوری گفت :با توجه به اینکه در ایام پر حزن و اندوه اسارت آل ا…(ع) قرار داریم و تا کنون برنامه ای با محوریت تجلیل از

sepahسبزواریان.کام: مدیر روابط عمومی سپاه سبزوار از برگزاری دومین یادواره یاران ماندگار با هدف تجلیل از سرداران شهید و آزادگان سرافراز دیار سربداران خبر داد.
ستوان یکم پاسدار محمدعلی یاوری گفت :با توجه به اینکه در ایام پر حزن و اندوه اسارت آل ا…(ع) قرار داریم و تا کنون برنامه ای با محوریت تجلیل از آزادگان نداشته ایم ، در این یادواره از آزادگان عزیز سبزواری تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی افزود : بنا داریم در این یادواره که با حضور حجه الاسلام حسن زاده نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران و همچنین مجری ارزشی و جانباز صدا و سیما محمد رحمان نظام اسلامی و جمعی از هنرمندان ارزشی کشور همراه خواهد بود به تبیین رسالت های زینب وار بازماندگان دوران دفاع مقدس بپردازیم.

مدیر روابط عمومی سپاه سبزوار ادامه داد : مهمان ویژه این آیین معنوی خانم دکتر معصومه آباد نویسنده کتاب “من زنده ام” یکی از پرافتخار ترین زنان آزاده کشورمان که هزار و یک روز با عزت و غیرت در بند زندان های رژیم بعث عراق بوده اند خواهد بود.

دبیر اجرایی یادواره نیز به ضرورت آشنایی نسل جوان با یادگاران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : قطعا هرچه ارتباط نسل سوم و چهارم انقلاب با رزمندگان دوران دفاع مقدس بیشتر شود ارزشهای انقلاب تبلور بیشتری در سطح جامعه خواهد داشت.
ابراهیم علیزاده افزود :شاید یکی از بهترین راه های انتقال این ارزشها احیای خاطرات آزادگان عزیز خواهد بود که با تمام جان خود ، سختی های آن دوران را درک کرده اند که امیدواریم برگزاری این یادواره در تحقق این امر موثر باشد.

گفتنی است این یادواره به همت پایگاه های مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) و شهید علوی سبزوار در ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۷ در مصلی نماز جمعه سبزوار برگزار خواهد شد و شرکت عموم مردم آزاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.