کد خبر : 3588
دیدگاه‌ها برای راه اندازی کارگاه تولید سنگ پلیمری در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1393 - 22:13
-

راه اندازی کارگاه تولید سنگ پلیمری در سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار گفت: کارگاه تولید سنگ پلیمری (مصنوعی) در سبزوار راه اندازی و به بهره برداری رسید. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خوشبخت افزود: این طرح با حمایت اداره عمران و همکاری دفتر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری با استفاده

sang-polimeriسبزواریان.کام: مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار گفت: کارگاه تولید سنگ پلیمری (مصنوعی) در سبزوار راه اندازی و به بهره برداری رسید.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خوشبخت افزود: این طرح با حمایت اداره عمران و همکاری دفتر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری با استفاده از دستگاه های اتومات در محل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار راه اندازی و به بهره برداری رسید .

وی اظهار کرد: این کارگاه روزانه توان تولید ۵۰۰ متر مربع سنگ مصنوعی در ابعاد؛ اشکال و رنگ های مختلف را داشته و می تواند تمام نیاز شهرداری سبزوار و شهرداری های همجوار را تامین نماید.

مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار گفت: این کارگاه با مشارکت بخش خصوصی (شرکت اسکان ساز باستان) هم اکنون در حال تولید سنگ پلیمری با کیفت بالاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.