کد خبر : 31242
دیدگاه‌ها برای ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سبزوار تخریب شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 8:59
-

ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سبزوار تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۱۰ مورد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به‌منظور جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی تخریب شد. علی‌اصغر امانیان افزود: عمده این ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مرحله دیوارکشی بود که تخریب آن‌ها با حمایت دادستانی نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی جهاد

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۱۰ مورد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به‌منظور جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی تخریب شد.

علی‌اصغر امانیان افزود: عمده این ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مرحله دیوارکشی بود که تخریب آن‌ها با حمایت دادستانی نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی جهاد کشاورزی  سبزوار صورت گرفت.

وی اظهار داشت: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار  به‌صورت شبانه‌روزی محدوده‌های اراضی را رصد و با متخلفان در امر ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد می‌کنند.

امانیان ادامه داد: مالکان و کشاورزان قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت‌وساز در اراضی کشاورزی با کارشناسان  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هماهنگی نموده و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد دارای ۵۴ هزار هکتار زمین زراعی و ۱۹ هزار هکتار عرصه باغی است و حدود ۲۰ هزار بهره‌بردار کشاورزی در آن فعالیت می‌کند.

این شهرستان قطب تولید محصولات زیره، پنبه، جو و گندم در خراسان رضوی است. سالانه حدود ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در سبزوار تولید می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.