کد خبر : 31476
دیدگاه‌ها برای سالن تشریح پزشکی قانونی سبزوار تجهیزات کافی ندارد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 12:07
-

سالن تشریح پزشکی قانونی سبزوار تجهیزات کافی ندارد

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی: سالن تشریح پزشکی قانونی در شهرستان سبزوار راه اندازی شده اما برای ارائه خدمات کامل، تجهیزات کافی ندارد و نیازمند امکانات بیشتری است.

دکتر سیدآریا حجازی در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان سبزواری افزود: سالن تشریح پزشکی قانونی شهرستان سبزوار با کمک شهرداری، دادگستری و فرمانداری این شهر راه اندازی شده است که البته به دلیل کاستی‌ها به‌طور کامل برطرف کننده نیاز شهروندان نیست.

وی ادامه داد: این سالن تشریح در حد نیاز اعزام متوفیان نیازمند کالبد شکافی برای تشریح به مشهد را کاهش داده است اما برای آماده‌سازی نیاز به تجهیزات دارد.  

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: یکی دیگر از مشکلات پزشکی قانونی سبزوار، نبود ساختمان پزشکی مستقل است که البته بدین منظور زمین مناسبی از سوی مسئولان شهری اختصاص یافته است که تسریع در عملیات اجرایی آن نیاز به تهاتر یا جذب کمک نیکوکاران و خیران سلامت دارد.

حجازی افزود: بیشتر مراجعان به پزشکی قانونی، دارای شرایط بحرانی خاص، آسیب دیده با تالمات روحی جدی، زودرنج و حساس هستند که در مواردی، ایراد و مشکلاتی نسبت به  این مجموعه دارند که از طریق سامانه‌های مختلف این مشکلات و ایرادات رسیدگی و برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: در مواردی نیز ممکن است پرونده‌ها در پزشکی قانونی به لحاظ پیچیدگی دچار مشکلاتی شود که با فراهم کردن شرایط مناسب و در ملاقات‌های حضوری، گره‌گشایی از کار مردم و انتقادات به مجموعه بررسی و مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.