کد خبر : 6590
دیدگاه‌ها برای طرح بازپیرایی فضای سبز میادین سبزوار در حال اجراست بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 16:27
-

طرح بازپیرایی فضای سبز میادین سبزوار در حال اجراست

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: با هدف ارتقای سطح کیفی فضای سبز شهر سبزوار و زیباسازی مناظر شهری در آستانه سال نو؛ طرح بازپیرایی فضای سبز میادین نجارآباد، ابومسلم و طبس در حال اجراست. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: بازپیرایی این میادین از چند روز گذشته

bazsazi-park-01سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: با هدف ارتقای سطح کیفی فضای سبز شهر سبزوار و زیباسازی مناظر شهری در آستانه سال نو؛ طرح بازپیرایی فضای سبز میادین نجارآباد، ابومسلم و طبس در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: بازپیرایی این میادین از چند روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد و سعی شده با ایجاد باغچه های گل به شکل ویژه در آغاز سال جدید، نشاط بیشتری برای مسافران و شهروندان فراهم شود.

وی به نورپردازی این میادین نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد: پس از ایجاد باغچه ها؛ نورپردازی میادین مذکور تا هفته آینده انجام خواهد شد.

بیدی با بیان اینکه چمن های این میادین به مکان های دیگر برای کشت منتقل می شوند، گفت: در طرح ایجاد باغچه های جدید در میادین نجارآباد، ابومسلم و طبس گل های بهاری مانند همیشه بهار، اطلسی، جعفری و… کاشت خواهد شد.

وی خواستار توجه بیشتر شهروندان به حفظ و نگهداری از فضای سبز سطح شهر، میادین و بلوارها شد و گفت: ایجاد شور و نشاط، طراوت و سرزندگی برای شهروندان از وظایف مهم مدیریت شهری است که ایجاد و توسعه فضای سبز زیبا از مهم‌ترین عوامل در این زمینه محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.