کد خبر : 11759
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 17:21
-

عیادت معاون سرافراز از سبزواری

سبزواریان: معاون سرمایه انسانی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی به همراه جمعی از اهالی این رسانه به عیادت شاعر پیشکسوت انقلاب رفت. به گزارش ایسنا، علی‌ اصغر جعفری در این عیادت که عصر روز یکشنبه – ۲۰ دی ماه – انجام شد، روند درمان و وضع جسمانی او را از خانواده این شاعر جویا شد. معاون

hamidsabzevari-jafari01سبزواریان: معاون سرمایه انسانی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی به همراه جمعی از اهالی این رسانه به عیادت شاعر پیشکسوت انقلاب رفت.

به گزارش ایسنا، علی‌ اصغر جعفری در این عیادت که عصر روز یکشنبه – ۲۰ دی ماه – انجام شد، روند درمان و وضع جسمانی او را از خانواده این شاعر جویا شد.

معاون سرمایه رسانه ملی گفت: استاد حمید سبزواری از پایه‌های اصلی شعر انقلاب به شمار می‌آید، از این رو امیدواریم که وی هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورد و سایه‌اش همچنان بر سر خانواده و شعر و ادبیات ایران زمین باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

در این چند روز عالم و ادم به عیادت استاد رفتند اما دریغ از این که چند نفری هم از سبزوار برای عیادت بروند. تازه این همه ادعا داریم و استاد استاد می کنیم. واقعا خیلی زشته خیلی زشته که هیچ کس برای عیات استاد از سبزوار نیامد. برای اسمش هم که شده باید چند نفر از شهرشتان برای عیادت می رفتند. ظاهرا اقایان چنان غرق در روزمرگی های خودشان هستند که اصلا به فکر شان هم نمی رسد.

نظرات بسته شده است.