کد خبر : 30647
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار خواستار تسریع در اجرای طرح راه‌آهن این شهرستان شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 17:45
-

فرماندار سبزوار خواستار تسریع در اجرای طرح راه‌آهن این شهرستان شد

توجه و شتاب بخشی روند تکمیل ایستگاه و طرح راه‌آهن سبزوار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: روند تکمیل ایستگاه و طرح راه‌آهن این شهرستان به عنوان یکی از مطالبات جدی و دیرینه مردم منطقه نیازمند توجه و شتاب‌بخشی است.

حسین ابراهیمی کردیانی در حاشیه بازدید از طرح راه آهن سبزوار افزود: طرح راه آهن این شهرستان به طول ۴۸ کیلومتر از ایستگاه سلطان آباد در شهرستان خوشاب به شهر سبزوار اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور اطلاع از آخرین وضعیت پروژه در دست اقدام اتصال سبزوار به شبکه ریلی، طی بازدیدی از فعالیت کارگاه، اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده در خصوص تامین اعتبارات مربوطه و روند اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: در این باره، تمام تلاش مسئولان شهرستان، اتخاذ راهکاری مناسب برای تسریع در اجرای تکمیل طرح راه آهن سبزوار است.

ابراهیمی کردیانی افزود: همچنین عملیات اجرایی ساخت ایستگاه راه آهن سبزوار برای دسترسی آسان مردم در کنار این شهر، در بلوار هشت بهشت از اردیبهشت سال ۹۸ آغاز شده است.

سبزوار در مسیر ترانزیت بین‌المللی و ارتباط با کشورهای آسیای میانه قرار دارد و با توجه به ظرفیت‌های تجاری، صنعتی، معدنی و کشاوزی، تکمیل پروژه راه آهن این شهرستان به عنوان یک زیرساخت اساسی و کلید توسعه اقتصادی منطقه محسوب می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.