کد خبر : 8800
دیدگاه‌ها برای فعالیت ۳۰ دستگاه اجرایی در طرح پایلوت سکونتگاه‌های غیررسمی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 تیر 1394 - 16:21
-

فعالیت ۳۰ دستگاه اجرایی در طرح پایلوت سکونتگاه‌های غیررسمی سبزوار

سبزواریان: معاون برنامه‌ریزی فرماندار سبزوار از فعالیت ۳۰ دستگاه اجرایی در طرح پایلوت سکونتگاه‌های غیررسمی سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسن پارسی‌پور در حاشیه بازدید از محلات هدف سبزوار و روند اجرای طرح پایدارسازی سکونتگاه‌های غیررسمی سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به فعالیت بیش ۳۰

سبزواریان: معاون برنامه‌ریزی فرماندار سبزوار از فعالیت ۳۰ دستگاه اجرایی در طرح پایلوت سکونتگاه‌های غیررسمی سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسن پارسی‌پور در حاشیه بازدید از محلات هدف سبزوار و روند اجرای طرح پایدارسازی سکونتگاه‌های غیررسمی سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به فعالیت بیش ۳۰ دستگاه‌های اجرای در طرح پایلوت سکونتگاه‌های غیررسمی سبزوار اظهار داشت: با تلاش صورت گرفته و همکاری این ادارات برنامه اقدامی که قرار بود از ابتدای امسال اجرایی شود، در سه ماه پایانی سال گذشته وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج کمیته برای اجرای برنامه‌های تدوین شده در طرح پایلوت کشوری پیش‌بینی و تشکیل شده است، تصریح کرد: ورود به حوزه مدیریت یکپارچه شهری از مهم‌ترین مشکلات است و ما برای اینکه بتوانیم این سطح از مدیریت را در شهرستان اجرایی کنیم برنامه‌ریزی‌ها و نشست‌های زیادی را با مدیران شهری و اساتید دانشگاه‌ها داشته‌ایم.

پارسی پور با بیان اینکه اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری دارای موانع مختلفی است، خاطرنشان کرد: نبود اطلاعات جامع از محلات هدف، موانع قانونی و اعتباری از جمله این مسائل است.

وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات و موانع موجود شبکه از همکاری بین ادارات دست‌اندرکار در طرح شکل گرفته است، عنوان کرد: مسئله سکونتگاه‌های غیررسمی در قالب سند توانمندسازی و بازآفرینی مطرح و شکل گرفته و هدف از آن احیاء ارزش‌های اقتصادی و اجتماعی محلات هدف در قالب طرح توانمندسازی است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار با اشاره به تشکیل ستادهای ملی، استانی و شهرستانی نیز افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در زمینه اجرای طرح مسئله منابع اعتباری است که متاسفانه امسال شاهد کاهش ۲۵ درصدی منابع مالی در استان و شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بخش زیادی از منابع اعتباری را به خود اختصاص داده است، گفت: ما پیگیر هستیم تا بتوانیم از طریق منابع مالی دیگری مانند ماده ۱۸۰ هزینه‌های مربوط به طرح‌های بازآفرینی را تامین کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.