کد خبر : 8496
دیدگاه‌ها برای ضرورت برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت همزمان با آغاز ماه رمضان در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 18:39
-

ضرورت برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت همزمان با آغاز ماه رمضان در سبزوار

سبزواریان: معاون برنامه‌ریزی فرماندار سبزوار از ضرورت ایجاد نمایشگاه‌های طرح ضیافت همزمان با آغاز ماه رمضان در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، حسن پارسی‌پور ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار سبزوار با اشاره به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان و نیاز مردم برای تامین مایحتاج خود، اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های

parsipourسبزواریان: معاون برنامه‌ریزی فرماندار سبزوار از ضرورت ایجاد نمایشگاه‌های طرح ضیافت همزمان با آغاز ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن پارسی‌پور ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار سبزوار با اشاره به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان و نیاز مردم برای تامین مایحتاج خود، اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این حوزه ضرورت ایجاد نمایشگاه طرح ضیافت همزمان با این ایام در شهرستان احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید بر جلوگیری از افزایش میزان قیمت‌هاست، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان باید نظارت‌ها به صورت جدی از اصناف، نمایشگاه‌های عرضه کالا و … صورت گیرد تا مبادا کسی از قیمت‌های مصوب اعلام شده تخطی کند.

پارسی‌پور با تاکید بر اینکه هیچ بهانه‌ای از ادارات دست اندرکار در تامین کالاهای مورد نیاز مردم در زمینه افزایش قیمت‌ها در شهرستان پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: در این زمینه انتظار ما از اتاق اصناف و اتحادیه‌ها حضور جدی در عرصه تامین کالا و نیازهای مردم و تثبیت بازار است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار سبزوار با بیان اینکه انتظار مردم تثبیت قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان است، گفت: در این مدت ممکن است قیمت برخی کالاهای خاص مانند گوشت مرغ و گوشت دام افزایش یابد که باید با تدابیر ویژه مانند توزیع مرغ و گوشت به اندازه میزان تقاضا قیمت این مواد تثبیت شود.

وی با بیان اینکه ما از ارزان فروشی در بازار استقبال می‌کنیم افزود: بازار ماه رمضان باید بازاری با آرامش باشد تا مردم بدون دغدغه مایحتاج خود را تامین کنند.

پارسی‌پور با اشاره به تشدید نظارت‌ها نیز ادامه داد: متاسفانه برخی از مراکز فروش قوانین کسب و کار و بهداشت را رعایت نمی‌کنند که باید با این افراد برخورد جدی شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار سبزوار با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها در مدت اخیر اضافه کرد: قیمت این کالاها توسط شورای شهر اعلام می‌شود که در این زمینه ما بر مصوبات شورا نظارت داریم تا افزایش قیمت‌ها به آرامش بازار ضربه‌ نزد و اگر شورا بر افزایش قیمت‌های خود تاکید کند این مسئله را در کارگروه تنظیم بازار به صورت تخصصی بررسی و سپس تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت‌ها تا حد متعارف دارای توجیه است، افزود: ما جلوی افزایش قیمت‌های غیر متعارف را می‌گیریم و با گران فروشی و گران فروشان نیز برخورد می‌کنیم.

پارسی با بیان اینکه امروز میزان تورم در بازار کاهش جدی داشته است، تصریح کرد: نباید طوری عمل شود که آرامش حاصل از کاهش تورم در بازار از بین برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.