کد خبر : 9808
دیدگاه‌ها برای قدردانی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 18:37
-

قدردانی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

سبزواریان: رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از مشارکت حداکثری مجموعه‌ دانشگاه آزاد واحد سبزوار در توسعه و بسط فعالیت‌های قرآنی قدردانی کرد. به گزارش خبرنگار آنا، حمید صابر فرزام، همچنین با اهدای لوح به مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، از مساعدت‌های وی در برگزاری بیست‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

daneshgah-azad-sabzevar01سبزواریان: رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از مشارکت حداکثری مجموعه‌ دانشگاه آزاد واحد سبزوار در توسعه و بسط فعالیت‌های قرآنی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، حمید صابر فرزام، همچنین با اهدای لوح به مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، از مساعدت‌های وی در برگزاری بیست‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قدردانی کرد.

در فرازهایی از این لوح تقدیر آمده است: قرآن کریم دفتر قانون زندگی و نسخه‌ شفابخش آلام انسان است که او را از سرگشتگی نجات بخشیده و به همنشینی با ملائک و اولیاء الهی رهنمون می‌کند و کسی که توفیق خدمتگزاری به این ساحت مقدس را دارد، باید همواره پیشانی شُکر به درگاه احدیت نهاده و خالق هستی را به‌خاطر این توفیق بزرگ سپاسگزار باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در سال‌های اخیر با ارسال آثار متعدد هنری، ادبی، پژوهشی و علمی از دانشجویان، اعضاء هیأت‌ علمی و کارکنان دانشگاه به دبیرخانه‌ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مشارکت گسترده‌ای در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این نمایشگاه داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.