کد خبر : 6225
دیدگاه‌ها برای قطب شهید فرومندی آبروی استان است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 17:17
-

قطب شهید فرومندی آبروی استان است

سبزواریان: معاون آموزش متوسطه ی اداره ی کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: قطب شهید فرومندی در مسایل آموزشی آبروی استان است . نیری در جمع مدیران مدارس شبانه روی قطب شهید فرومندی که در مراسمی با عنوان طرح نظارت همتا در آموزشگاه کاوشگران  برگزار شده بود با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه این

سبزواریان: معاون آموزش متوسطه ی اداره ی کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: قطب شهید فرومندی در مسایل آموزشی آبروی استان است .

نیری در جمع مدیران مدارس شبانه روی قطب شهید فرومندی که در مراسمی با عنوان طرح نظارت همتا در آموزشگاه کاوشگران  برگزار شده بود با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه این قطب و به خصوص سبزوار در بسیاری از شاخص ها در حد خوبی ظاهر شده است .

وی خاطر نشان کرد: برخی مدارس این شهرستان در حد مدارس برخوردار و تیز هوشان شهر مشهد درخشیده اند.

وی پیشینه های فرهنگی این شهرستان برشمرد و گفت: وجود این پیشینه ها باعث بروز و ظهور این ظرفیت ها و استعدادها شده است .

وی در ادامه موفقیت های مختلف در عرصه های مختلف را ریشه در هوش هیجانی دانست و گفت: مدیران مدارس می توانند اثر گذاری خوبی بر دانش آموزان داشته باشند .

وی خطاب به  مدیران مدارس شبانه روی  گفت: در زمانی که مدیران و سرپرستان کمترین  تنشی با دانش آموزان داشته باشند قطعاً در رفتارهای اجتماعی و  حتی عادت های غذایی آنان نیز مؤثر خواهد بود.

وی به راهکارهای ارتقای هوش هیجانی اشاره کرد و گفت: عبادت واقعی همراه با بینش صحیح، تربیت اسلامی، استفاده از زیبایی های طبیعی و موسیقی، تلقین های مثبت و تمرکز بر روی داشته ها از مهم ترین عامل های ارتقای هوش هیجانی خواهد بود.

وی همچنین ورزش را به عنوان یک منبع مهم کسب انرژی مثبت یاد کرد و گفت: استفاده از هنر و روی آوردن به آن باعث ارتقای هوش هیجانی خواهد شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی گفت: پس زمینه ی تعلیم و تربیت ایجاد رابطه ی مهرورزی  بین دانش آموز و مدیر است .

دکتر مرتضی بینش ادامه داد: برخی اقدامات مدیران باعث افزایش رابطه ی رفتاری بین والدین و دانش آموزان و معلمان خواهد شد که باعث سهولت در رسیدن به اهداف کلی آموزش و پرورش خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی گفت: خود ارزیابی مدیران؛ بهترین ارزیاب مدیر خواهد بود.

سید رضا خاتم پور ادامه داد: هرچند ارزیابی از رفتار اعمال سازمانی نقش مهمی دارد ولی مدیران مدارس  باید به این نقش خود آگاه باشند.

وی برخی مدیران مدارس را در اجرای طرح های آموزش و پرورش از جمله  طرح تعالی مدیریت موفق دانست و ادامه داد: برخی دیگر از مدیران باید تلاش بیشتری را نجام دهند.

وی در ادامه به برخی اقدامات این معاونت اشاره کرد و گفت: برخی از این طرح ها  به صورت خاص  در آموزش و پرورش سبزوار اجرا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.