کد خبر : 5760
دیدگاه‌ها برای قهرمانی ثامن الحجج در اولین دوره رقابت‌های باشگاهی بوچیا بانوان بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 - 18:11
-

قهرمانی ثامن الحجج در اولین دوره رقابت‌های باشگاهی بوچیا بانوان

سبزواریان: تیم ثامن الحجج سبزوار عنوان قهرمانی اولین دوره رقابت‌های باشگاهی بوچیا در بخش بانوان را از آن خود کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، مژگان نصیری، نایب رئیس انجمن بوچیا با اعلام این خبر گفت: اولین دوره رقابت‌های باشگاهی بوچیا با حضور ۹ تیم و ۷۰ ورزشکار

bochia-banovan-samenسبزواریان: تیم ثامن الحجج سبزوار عنوان قهرمانی اولین دوره رقابت‌های باشگاهی بوچیا در بخش بانوان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، مژگان نصیری، نایب رئیس انجمن بوچیا با اعلام این خبر گفت: اولین دوره رقابت‌های باشگاهی بوچیا با حضور ۹ تیم و ۷۰ ورزشکار در چهار کلاس BC1 تاBC4 برگزار شد و در پایان تیم ثامن الحجج سبزوار با ۹ امتیاز قهرمان شد، هیئت زنجان با ۶ امتیاز نایب قهرمان شد و عنوان سوم به تیم آسایشگاه کهریزک تهران با ۳ امتیاز رسید و تیم گیلان بدون کسب امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

وی افزود: در مرحله اول این مسابقات ۹ تیم حاضر به دو گروه تقسیم شدند و از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی راه یافت و در پایان ۴ تیم به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.

نصیری خاطر نشان کرد: مسابقات به صورت انفرادی، دوبل و تیمی برگزار شد و در مجموع کیفیت بازی ها از سطح خوبی برخوردار بود.

نایب رئیس انجمن بوچیا گفت: در این مسابقات شاهد حضور بازیکنان ملی پوش و بازیکنان جدید در کنار هم بودیم و این مساله نشان دهنده این است که رشته بوچیا به تدریج جایگاه خود را در میان ورزشکاران استان ها پیدا کرده، به عنوان مثال تیم آذربایجان شرقی برای اولین بار و پس از اینکه یک سال از آغاز به کار این رشته در استان می گذرد، دراین مسابقات شرکت کرد که برای ما ارزشمند است.

اولین دوره رقابتهای باشگاهی بوچیا طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه به میزبانی باشگاه ۲۲ بهمن تهران برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.