کد خبر : 5837
دیدگاه‌ها برای کشف ۱۷۳کیلوگرم مواد مخدر در محور نیشابور به مشهد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 - 19:21
-

کشف ۱۷۳کیلوگرم مواد مخدر در محور نیشابور به مشهد

سبزواریان: با دستگیری پنج سوداگر مرگ، محموله مواد مخدر در محور نیشابور به مشهد کشف شد . به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق مواد افیونی از

mavad-mokhadder01سبزواریان: با دستگیری پنج سوداگر مرگ، محموله مواد مخدر در محور نیشابور به مشهد کشف شد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق مواد افیونی از مسیر سبزوار به مشهد دست یافتند.
سرهنگ حسین مولوی نسب افزود: بررسی های پلیسی نشان داد سوداگران مرگ با تغییر مسیر محموله های مواد مخدر از محور جنوب کشور به سبزوار و سپس انتقال این محوله های افیونی به مشهد اقدام به قاچاق مواد افیونی می کنند .

بنابراین تحقیقات گسترده همراه با ردزنی های اطلاعاتی آغاز شد و ماموران انتظامی ساعت ۲۱ شب پنجشنبه گذشته خودروی کامیونت حامل مواد مخدر و دو خودروی پژو ۴۰۵ و سواری سمند که همراه خودروی کامیونت بودند در محور نیشابور به مشهد توقیف کردند.
در بازرسی از خودروی کامیونت قریب به یکصد کیلوگرم تریاک ، ۵۹ کیلوگرم حشیش و ۱۴ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین پودری که به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و پنج سرنشین این سه خودرو دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در ادامه از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در شهر سبزوار خبر داد و گفت: با کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده قاچاقچی مواد افیونی در منطقه توحید شهر سبزوار ، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.
پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سبزوار پس از یک سری تحقیقات میدانی مخفیگاه او را شناسایی و پس از بررسی و اطمینان از نگهداری مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم مقدار ۱۲ کیلو و۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که بطرز ماهرانه ای در محل مخفی کرده بود کشف کردند.

سرهنگ مولوی نسب تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری که متهم برای جابجایی مواد مخدر از آن استفاده می کرد توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.