کد خبر : 31003
دیدگاه‌ها برای مدرسه علمیه اهل‌البیت (ع) سبزوار اقدام تروریستی حرم رضوی را محکوم کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 12:29
-

مدرسه علمیه اهل‌البیت (ع) سبزوار اقدام تروریستی حرم رضوی را محکوم کرد

روحانیان مدرسه علمیه اهل‌البیت(ع) سبزوار، اقدام تروریستی در حرم مطهر امام رضا(ع)‌ را محکوم کرده و از وحدت اسلامی به عنوان میراث بزرگ امام راحل (ره) یاد کرده و تاکید کردند که شیعه و سنی در کنار هم علیه توطئه‌ها و جنایات استکبار همدل و هم‌صدا هستند. به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی مدرسه علمیه

روحانیان مدرسه علمیه اهل‌البیت(ع) سبزوار، اقدام تروریستی در حرم مطهر امام رضا(ع)‌ را محکوم کرده و از وحدت اسلامی به عنوان میراث بزرگ امام راحل (ره) یاد کرده و تاکید کردند که شیعه و سنی در کنار هم علیه توطئه‌ها و جنایات استکبار همدل و هم‌صدا هستند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی مدرسه علمیه اهل البیت (ع) روحانیان این مرکز با صدور بیانیه‌ای آورده‌اند: حادثه دلخراش هتک حریم ثامن الحجج علیه‌السلام و حمله به سه نفر از روحانیان و شهادت شخصیتی مجاهد و انقلابی با دهان روزه، قلب هایمان را جریحه‌دار کرد.

این بیانیه افزوده است: در هنگامه‌ای که دشمنان این ملت در توطئه‌های منطقه‌ای شکست خورده و شرارت‌های آن‌ها با پاسخ مقتدرانه مواجه می‌شود، دست به دامن ترفندهای کهنه و نخ نما برای ایجاد تفرقه و نفرت پراکنی می‌شوند. همان دستی که چندی پیش در گنبد کاووس علیه دو طلبه اهل سنت جنایت کرد از آستین مزدور دیگری در مشهد و علیه چند طلبه شیعه بیرون آمد.

در این بیانیه آمده‌ است: دشمن بداند روحانیت شیعه از شهادت باکی ندارد و به تعبیر امام عظیم الشأن «بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از ‌مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید».

فردی تکفیری روز سه شنبه (۱۶ فروردین ماه) در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم امام رضا (ع) با چاقو به سه روحانی حمله و آنان را به شدت مجروح کرد.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و ۲ روحانی دیگر حجج اسلام پاکدامن و دارایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شدند.

هر سه روحانی مزبور که هدف این سوء قصد قرار گرفتند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه شهرک شهید رجایی(قلعه ساختمان) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.