کد خبر : 7954
دیدگاه‌ها برای معلمان نمونه کشوری، استانی و شهرستانی سبزوار تقدیر شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 18:12
-

معلمان نمونه کشوری، استانی و شهرستانی سبزوار تقدیر شدند

سبزواریان: طی مراسمی که با حضور مسؤولان محلی شهرستان سبزوار در محل اردوگاه دانش آموزی شهید مطهری برگزار شد از ۶۴ معلم نمونه کشوری، استانی و شهرستانی سبزوار تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ در این مراسم، دکتر محمدرضا محسنی ثانی و مهندس رمضانعلی سبحانی نمایندگان مردم در مجلس شورای

tajlil-moaleman-nemone01سبزواریان: طی مراسمی که با حضور مسؤولان محلی شهرستان سبزوار در محل اردوگاه دانش آموزی شهید مطهری برگزار شد از ۶۴ معلم نمونه کشوری، استانی و شهرستانی سبزوار تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ در این مراسم، دکتر محمدرضا محسنی ثانی و مهندس رمضانعلی سبحانی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، رییس دادگستری، رییس و اعضای شورای شهر و جمعی از مسؤولان ادارات شهرستان حضور داشتند.

بنا بر این گزارش؛ این مراسم که به همت ستاد بزرگداشت هفته معلم و شورای اسلامی شهر سبزوار برگزار شده بود، خانواده های معلمان نمونه نیز حضور داشتند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار و دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم در حاشیه این مراسم با اشاره به تعداد ۱۹۸ پرونده معلم نمونه گفت: بعد از بحث و بررسی و امتیازبندی ۵۸نفر از همکاران به عنوان معلم نمونه شهرستانی، ۴نفر معلم نمونه استانی و ۲نفر نیز به عنوان معلم نمونه کشوری معرفی شدند.

حسن مهری با اشاره به این که تنها ۴نفر از معلمان استان خراسان رضوی به مرحله کشوری راه یافته اند افزود: خوشبختانه امسال این توفیق حاصل شد که از این تعداد معلم معرفی شده به کشور، دو نفر از سبزوار باشند. وی اظهار امیدواری کرد: این توفیقات در سال های آینده نیز تداوم داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.