کد خبر : 4330
دیدگاه‌ها برای مکاتبات مدارس تنها از طریق اتوماسیون پیگیری می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 23:35
-

مکاتبات مدارس تنها از طریق اتوماسیون پیگیری می شود

سبزواریان.کام: معاون پشتیبانی و توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: مکاتبات مدارس تنها از طریق اتوماسیون اداری پیگیری می شود. حسن محرابی در جمع اعضای حوزه ی پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با بیان این مطلب افزود: این امر باعث خدمات دهی و جوابگویی سریع تر به مدارس خواهد شد. وی با

sabedu016سبزواریان.کام: معاون پشتیبانی و توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: مکاتبات مدارس تنها از طریق اتوماسیون اداری پیگیری می شود.

حسن محرابی در جمع اعضای حوزه ی پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با بیان این مطلب افزود: این امر باعث خدمات دهی و جوابگویی سریع تر به مدارس خواهد شد.

وی با اشاره به مأموریت کاری این حوزه خاطر نشان کرد: برنامه ریزی، سازماندهی و پشتیبانی فعالیت های اداری و خدماتی مجموعه از اهم برنامه های این حوزه می باشد.

این مسؤول، تشکیل کمیته ی رفاهی – اقتصادی در این حوزه را یک امر مهم عنوان کرد و تصریح نمود: در اجرای برنامه های این کمیته، سبزوار به عنوان یکی از فعال ترین شهرستان ها مشخص شده است.

وی کمبود نیروی خدماتی را در سطح مدارس یادآور شد و ادامه داد: قرار است کمبود بیش از یکصد نیروی خدماتی از طریق نیروهای شرکتی و قراردادی تأمین شود.

محرابی در ادامه افزود: مبلغ ۲میلیارد ریال بابت تعمیرات مدارس در پرو‍ژه ی مهر اختصاص یافته است.

وی از پیگیری مطالبات این مدیریت از دیگر نهادها را یادآور شد و گفت: پیگیری ۵درصد عوارض شهرداری بابت صدور پروانه های ساختمانی به آموزش و پرورش از جمله ی این مطالبات می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.