کد خبر : 2972
دیدگاه‌ها برای نجات ۱۳۳ حادثه‌دیده در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 - 11:42
-

نجات ۱۳۳ حادثه‌دیده در سبزوار

سبزواریان.کام: رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از نجات ۱۳۳ نفر در طرح ترافیک تابستانه توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، رضا شهرآبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح ترافیک تابستانه امسال بیش از ۶۷۶ نجاتگر و ۴۹۶ امدادگر شرکت داشتند، اظهار کرد: در طول این مدت ۶۶ مورد

helal-ahmarسبزواریان.کام: رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از نجات ۱۳۳ نفر در طرح ترافیک تابستانه توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا شهرآبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح ترافیک تابستانه امسال بیش از ۶۷۶ نجاتگر و ۴۹۶ امدادگر شرکت داشتند، اظهار کرد: در طول این مدت ۶۶ مورد تصادف توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شد که سبب نجات ۱۳۳ نفر از هموطنان شد.

وی با بیان اینکه در این مدت پنج مورد عملیات رهاسازی موفق نیز توسط تیم‌های امداد و نجات این جمعیت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۹۷ تن از هموطنان نیز در محل درمانگاه‌های جمعیت مورد پذیرش و به آنها خدمات ارائه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با بیان اینکه در طول طرح ترافیک تابستانه ۹ تن از هموطنان نیز در اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر سبزوار ۹۶ نفر از مصدومان حوادث نیز به بیمارستان امدادی این شهرستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در طول طرح ترافیک تابستانه به ۱۷ نفر از هموطنان و در راه ماندگان نیز خدمات اسکان زائران توسط پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت داده شده است، افزود: در این مدت به ۷۹ تن از زائران حضرت رضا(ع) که در صحنه‌های حادثه دچار آسیب‌های سطحی شده بودند خدمات درمان سرپایی و درمان در محل ارائه شده است.

شهرآبادی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر سبزوار با سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای است که وظیفه پوشش جاده‌ای در محورهای مواصلاتی سبزوار-تهران و سبزوار بردسکن را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: سه دستگاه آمبولانس، دو دستگاه ست نجات، دو دستگاه خودرو عملیاتی کمک‌دار، یک دستگاه موتورسیکلت امدادی و سه درمانگاه مستقر در پست‌های امداد و نجات در این پایگاه‌ها و سطح شهرستان مستقر هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.