کد خبر : 9789
دیدگاه‌ها برای نگاه ما باید تعامل با دنیا باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 11:45
-

نگاه ما باید تعامل با دنیا باشد

سبزواریان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما در پساتحریم می بایست تعامل با دنیا، استفاده از زیرساختهای آنها برای افزودن به غنای فناوری و بارور کردن اقتصاد مقاومتی باشد. محمدرضا محسنی ثانی روز سه شنبه در جمع مسوولان سبزوار با اشاره به سفر هیاتهای بلندپایه اروپایی به ایران

mohseni06سبزواریان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما در پساتحریم می بایست تعامل با دنیا، استفاده از زیرساختهای آنها برای افزودن به غنای فناوری و بارور کردن اقتصاد مقاومتی باشد.

محمدرضا محسنی ثانی روز سه شنبه در جمع مسوولان سبزوار با اشاره به سفر هیاتهای بلندپایه اروپایی به ایران افزود: سرمایه گذاری کشورهای اروپایی درکشور به مفهوم این نیست که ما کشوری مصرف کننده شویم بلکه با بهره از این فرصت و توسعه زیرساختها می بایست به رونق اقتصادی برسیم.

نماینده شهرستانهای سبزوار، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر مبنای کار کارشناسی قوی فضا و بستری فراهم می کنیم تا به سازمان جهانی تجارت بپیوندیم.

وی گفت: هم اینک در سایه مذاکرات هسته ای و فرارسیدن دوران پساتحریم نقطه عطفی در مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور ایجاد شده است.

محسنی ثانی افزود: سفر هیاتهای بلندپایه اروپایی و سایر کشورها به ایران و تحرک جدی آنها برای سرمایه گذاری از آثار مثبتی است که در پرتوی مذاکرات هسته ای حاصل شده است.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: مفهوم اقتصاد مقاومتی این است که روی پای خود بایستیم و بر ظرفیتها و توانمندیهای ئاخلی تکیه نماییم.

این نماینده مجلس گفت: قرار نیست پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات و پس از تحریمها صرفا کشوری مصرف کننده باشیم بلکه باید اقتصاد مقاومتی را بارور کنیم.

وی با بیان اینکه فقط کیفیت می تواند با قیمت مقابله کند افزود: تولیدکنندگان ما باید علاوه بر بازارهای داخلی نگاهشان معطوف به بازارهای بین المللی و صادرات باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید نیز گفت: دولت یازدهم مفتخر است که توانسته در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و بر مبنای خواست و اراده مردم شکل گیرد و در این زمینه توفیقاتی داشته باشد.

وی افزود: دولت با همه محدودیتها در بخش اقتصادی توانست با مهار تورم و ثبات اقتصادی توفیقات خوبی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.