کد خبر : 31300
دیدگاه‌ها برای وزیر علوم از طرح‌های نیمه‌تمام دانشگاه حکیم در سبزوار بازدید کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 19:29
-

وزیر علوم از طرح‌های نیمه‌تمام دانشگاه حکیم در سبزوار بازدید کرد

سفر وزیر علوم به سبزوار و بازدید از طرح‌های در حال ساخت دانشگاه حکیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به سبزوار ضمن بازدید از طرح‌های در حال ساخت دانشگاه حکیم در این شهرستان، در جریان مشکلات ۶ طرح عمرانی و آموزشی نیمه‌تمام این دانشگاه قرار گرفت.

دکتر محمدعلی زلفی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری عصر چهارشنبه وارد شهرستان سبزوار شد و مشکلات طرح‌های نیمه تمام در دانشگاه حکیم سبزواری را مورد بررسی قرار داد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در این باره گفت: یکی از طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام این دانشگاه که عملیات اجرایی آن از سال‌های گذشته آغاز شده، آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه با زیر بنای سه هزارو ۹۶۴ مترمربع  است که هم‌اینک  پیشرفت فیزیکی ابنیه آن ۹۰ درصد  و بخش تاسیسات آن ۵۰ درصد است.

محمدعلی زنگنه اسدی افزود: همچنین پردیس فناوری‌های نوین حضرت زینب(س) با مساحت یک هزارو ۵۰ مترمربع و ۵۱ درصد پیشرفت و توسعه  فاز نخست دانشکده علوم پایه با مساحت  چهار هزارو ۲۸۰ متر و پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصد از دیگر طرح‌های عمرانی نیمه تمام دانشگاه حکیم سبزواری است.

وی ادامه داد: خوابگاه دانشجویان با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی، سوله کارگاهی آزمایشگاهی ۶۰۰ متری با پیشرفت ۶۵ درصدی و  سالن سرو غذا با زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ متر و ۳۱ درصد پیشرفت، سایر طرح‌هایی است که وزیر علوم از آنها بازدید کرد.

حضور در جمع مدیران دانشگاه‌های سبزوار و  شرکت در نشست مدیران پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر برنامه‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به این شهرستان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.