کد خبر : 31244
دیدگاه‌ها برای وزیر علوم: دانشگاه‌ها درآمد اختصاصی خود را افزایش دهند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 0:27
-

وزیر علوم: دانشگاه‌ها درآمد اختصاصی خود را افزایش دهند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها باید ارتباط خود را با صنعت و اجتماع بهبود بخشند و از این طریق درآمد اختصاصی خود را افزایش دهند. محمدعلی زلفی‌گل شامگاه چهارشنبه در نشست با اعضای هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری افزود: وزارت علوم برای ارتقای درآمد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها تلاش خود را خواهد کرد اما

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها باید ارتباط خود را با صنعت و اجتماع بهبود بخشند و از این طریق درآمد اختصاصی خود را افزایش دهند.

محمدعلی زلفی‌گل شامگاه چهارشنبه در نشست با اعضای هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری افزود: وزارت علوم برای ارتقای درآمد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها تلاش خود را خواهد کرد اما باید پذیرفت که سهم این وزارت از بودجه کشور مشخص است.

وی با اشاره به نیمه‌کاره ماندن ۱۵ ساله برخی طرح‌های عمرانی دانشگاه‌ها ادامه داد: اگرچه بخشی از مشکلات به سو مدیریت در گذشته مربوط می‌شود، اما نباید تاثیر تحریم‌های ظالمانه را نادیده گرفت.

وزیرعلوم ، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در خصوص ایجاد پارک علم و فناوری سبزوار باید زمینی به وسعت یکصد هکتار واگذار و سند تک برگ آن اخذ شود تا مجوز ایجاد آن صادر شود.

وی افزود: دانشگاه و پارک‌های علم و فناوری دارای ارزش نمادین هستند و تهیه سند تک برگ به منظور جلوگیری از مشکلات بعدی برای فضاهای تعیین شده نیاز است.

در پایان این دیدار از برخی رییس‌های پیشین دانشگاه حکیم سبزواری و استادان و دانشجویان برتر تقدیر شد.

وزیر علوم سپس با حضور در مهدیه این دانشگاه با دانشجویان به صورت مستقیم گفت وگو کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.