کد خبر : 9247
دیدگاه‌ها برای وصول مطالبات قانونی شهرداری سبزوار با جدیت پیگیری می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 17:38
-

وصول مطالبات قانونی شهرداری سبزوار با جدیت پیگیری می شود

سبزواریان: قائم مقام اداره وصول مطالبات شهرداری سبزوار گفت: وصول مطالبات قانونی شهرداری سبزوار یک ضرورت است و با جدیت پیگیری می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید ابوالفضل صانعی با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری برای جذب مطالبات معوقه شهرداری، وصول مطالبات شهرداری سبزوار به بخش خصوصی واگذار شد.

سبزواریان: قائم مقام اداره وصول مطالبات شهرداری سبزوار گفت: وصول مطالبات قانونی شهرداری سبزوار یک ضرورت است و با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید ابوالفضل صانعی با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری برای جذب مطالبات معوقه شهرداری، وصول مطالبات شهرداری سبزوار به بخش خصوصی واگذار شد.

وی با بیان اینکه شرکت رهیافت جوین به پازپس گیری مطالبات سال ۹۲ و ماقبل آن می باشد، اظهار کرد: تاکنون ۶۵۰ پرونده که دارای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ می باشد به این شرکت برای جذب مطالبات معوقه تحویل داده شده است.

صانعی با اظهار اینکه اداره وصول مطالبات شهرداری نیز موظف به جذب وصول مطالبات سال های ۹۳ و ۹۴ شده است، اضافه کرد: شهرداری در جذب عوارض صنفی، پسماند و نوسازی موفق بوده اما متاسفانه در جذب وصول معوقات خود از ۷ اداره سبزوار موفق نبوده است.

وی تصریح کرد: اکثر پرونده های ارجاعی به اداره وصول مطالبات شهرداری مسکونی است که باید به کمیسیون ماده ۷۷ بیاید.

قائم مقام اداره وصول مطالبات شهرداری سبزوار بیان کرد: ۶۵۰ مورد پرونده از پرداخت وصول مطالبات خود استنکاف کرده اند که برنامه هایی برای جذب آن در دستور کار قرار گرفته است.

صانعی همچنین گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۷۱ مورد پرونده ابلاغی تجاری به این اداره شده که این پرونده ها مبلغی حدود ۲ میلیارد تومان بدهی تجاری به شهرداری دارند.

وی افزود: از این تعداد پرونده ۴۷ مورد پلمپ، ۲۵ مورد تسویه حساب کرده اند و ما در این خصوص بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جذب وصول مطالبات داشتیم.

صانعی با بیان اینکه در پرونده های ساختمانی نیز ۴۶ مورد پلمپ صورت گرفته است، اضافه کرد: ۵ مورد از این پرونده ها در سه ماهه نخست تسویه حساب، ۶ مورد تهاتر و ۱۲ مورد علی الحساب باز پرداخت بدهی داشته اند تا رای کمیسیون ماده ۱۰۰ داده شود.

وی ادامه داد: ۲۳ مورد دیگر پلمپ داریم که با توجه به مصوبه جدید شورای اسلامی شهر که از عید فطر تا ولادت امام رضا(ع) مبنی بر فک پلمپ ۱۰ مورد مراجعه کننده به شهرداری داشته ایم.

قائم مقام اداره وصول مطالبات شهرداری سبزوار ضمن قدرانی از همکاری مجدانه منطقه یک شهرداری با این اداره گفت: ۱۰۰ پرونده ابلاغی از کمیسیون ماده ۷۷ استنکاف کردند که به مالکین با برگه های اخطار پیش اگاهی اطلاع رسانی شده تا ظرف ۱۵ روز به ماده ۷۷ مراجعه نمایند.

صانعی گفت: در ماه گذشته در بحث تجاری ۱۹ مورد پلمپ، ۲ مورد تسویه،۲۱ مورد رفع پلمپ با وصولی حدود ۳ میلیارد تومان و در بحث ساختمانی ۲ مورد پرونده رفع پلمپ، ۵ مورد تسویه حساب و ۴ مورد تهاتر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.