کد خبر : 25665
دیدگاه‌ها برای کاسب سبزواری لوازم پیشگیرانه از کرونا را بطور رایگان در اختیار مشتریان قرار داد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 19:34
-

کاسب سبزواری لوازم پیشگیرانه از کرونا را بطور رایگان در اختیار مشتریان قرار داد

ایرنا یک واحد صنفی لوازم خانگی در سبزوار برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا لوازم پیشگیرانه از بیماری کرونا را بطور رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داد. رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: این واحد صنفی که در خیابان مدرس این شهر قرار دارد مواد ضدعفونی کننده شامل  دستکش، ماسک و ژل ضد عفونی کننده را

ایرنا

یک واحد صنفی لوازم خانگی در سبزوار برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا لوازم پیشگیرانه از بیماری کرونا را بطور رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داد.

رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: این واحد صنفی که در خیابان مدرس این شهر قرار دارد مواد ضدعفونی کننده شامل  دستکش، ماسک و ژل ضد عفونی کننده را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داده تا با اطمینان بیش‌تر و نگرانی کمتر اقدام به خرید نمایند.

علی کیانی افزود: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اتاق اصناف و اتحادیه‌های سبزوار با ضدعفونی واحدهای صنفی اقدامات پیشگیرانه را انجام داده اند.

وی ادامه داد: نگرانی از شیوع ویروس کرونا سبب کسادی بخش‌های مختلف بازار این شهرستان در آستانه نوروز شده؛ اما همچنان کسبه و شهروندان منتظر مساعد شدن شرایط هستند.

وی گفت: برای پیشگری از کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحدهای صنفی ارائه شده تا با شست‌و‌شوی مرتب و ضدعفونی کردن غرفه‌ها و فضای کسب و کار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.

کیانی افزود: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سامانۀ تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.