کد خبر : 5122
دیدگاه‌ها برای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و دام در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 20:21
-

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و دام در سبزوار برگزار شد

سبزواریان: رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار به موضوع حمل و نقل غیر مجاز و قاچاق دام زنده و نقش آن در انتقال بیماریهای واگیر دار دامی اشاره کرد و به تشریح اقدامات انجام شده در ۹ ماهه سال جاری به ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخت. به گزارش خبرگزاری موج، جلسه کمیسیون برنامه ریزی

dr-joghatayiسبزواریان: رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار به موضوع حمل و نقل غیر مجاز و قاچاق دام زنده و نقش آن در انتقال بیماریهای واگیر دار دامی اشاره کرد و به تشریح اقدامات انجام شده در ۹ ماهه سال جاری به ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخت.

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و دام شهرستان به ریاست فرماندار سبزوار و حضور دبیر کمیسیون نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی برگزار گردید.
دکتر جغتایی به موضوع حمل و نقل غیرمجاز و قاچاق دام زنده و نقش آن در انتقال بیماریهای واگیر دار دامی اشاره کرد و به تشریح اقدامات انجام شده در۹ ماهه سال جاری به ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخت.

وی با اشاره به تعداد ۵۳ نوبت گشت مشترک با نیروی انتظامی گفت: در این عملیات تعداد ۴۶۳ محموله خودرو های حمل دام و نهاد های دامی بازدیدشدند و ۲۸ دستگاه کامیون حمل دام و طیور فاقد گواهی بهداشتی حامل ۱۶۲۲ راس دام سبک و ۲۸ راس دام سنگین و ۶۴۰۰ قطعه طیور زنده متوقف و تحت پیگیرد قانونی قرار گرفته است.
وی ضمن تشکر از اقدامات نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با کالا و از شهرستان به توقیف ۱۰ فقره داروهای غیر مجاز و قاچاق دام وطیور شامل ۲۷ قلم دارو ، تعداد ۲۰۶۴ قوطی محلول خوراکی ۶۱۶قوطی پودر و ۲۳۶ ویال داروی تزریقی نیز اشاره کرد.

در این جلسه مهندس افشاری، دبیر کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان رضوی با اشاره به موقعیت و جایگاه شهرستان سبزوار بعنوان دروازه ورود قاچاق به استان و نقش کنترل جدی تر بر آن از جمله نقل و انتقال دام تاکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.