کد خبر : 1120
دیدگاه‌ها برای یادی از فرشتگان زمینی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1393 - 10:10
-

یادی از فرشتگان زمینی

سبزواریان.کام: جوانان گروه الف در اقدامی خیر خواهانه، از تمامی شهروندان سبزوار جهت بازدید از آسایشگاه خیریه معلولین ذهنی امیر المومنین سبزوار دعوت به عمل آوردند تا در چهارشنبه ۲۵ تیرماه راس ساعت ۱۱ در محل موسسه حضور یابند. پس از برگزاری نمایشگاه شمع در سالروز شهادت دکتر علی شریعتی، این برای دومین بار است

fereshteganسبزواریان.کام: جوانان گروه الف در اقدامی خیر خواهانه، از تمامی شهروندان سبزوار جهت بازدید از آسایشگاه خیریه معلولین ذهنی امیر المومنین سبزوار دعوت به عمل آوردند تا در چهارشنبه ۲۵ تیرماه راس ساعت ۱۱ در محل موسسه حضور یابند.

پس از برگزاری نمایشگاه شمع در سالروز شهادت دکتر علی شریعتی، این برای دومین بار است که جوانان گروه الف دست به اقدامی فرهنگی وخیرخواهانه بدون هیچ گونه جهت گیری و وابستگی، سیاسی و حزبی می زند.

به گزارش عصر سبزوار دعوت به حضور جوانان گروه الف به شرح ذیل می باشد:

“باسمه تعالی”
“”و اقیموا الصّلاه و آتوا الزکاه و ما تقدّموا لأنفسکم من خیر تجدوه عند اللّه انّ اللّه بما تعملون بصیر”.(سوره بقره ـ آیه ۱۱۰)
“نماز را بر پا دارید و زکات بدهید و بدانید که هرچه از کار خیر برای خود پیش می فرستید، آن را نزد خدا خواهید یافت و به تحقیق خداوند به همه کارهای شما آگاه است”.

در روز های خوب و پر فیض ماه رمضان، که دل عاشقان و عارفان ذات مقدس پروردگار، در طلب خوبی هاست، در کنار روزه دار بودن، چه خوب وچه نیکوست که نیکی کنیم و یادی از فرشتگان زمینی خدا نماییم!
آنان که شاید ما را خیلی خوب می فهمند و ما آن ها را کمتر می فهمیم!
چه بهتر است که در ماه نیکی ها نیکی کنیم و به دیدار و همنشینی با این فرشتگان زمینی رویم!

لذا جوانان گروه “الف” از تمامی شهروندان خردمدار شهرستان سبزوار دعوت می نمایند که در تاریخ چهارشنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۱ صبح، در محل آسایشگاه خیریه معلولین ذهنی امیر المومنین حضور به هم رسانده و دمی با این عزیزان همنشین و هم صحبت باشیم.

شایان ذکر است آسایشگاه خیریه معلولین ذهنی امیر المومنین با هدف نگهداری معلولین ذهنی دختر بالای ۱۴ سال در سال ۷۹ افتتاح شد و هم اکنون میزبان ۱۱۰ مددجو می باشد.
این آسایشگاه در بولوار توحید شهر، رو به روی سازمان اتوبوس رانی واقع گردیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.