کد خبر : 31211
دیدگاه‌ها برای یک واحد مرغداری در سبزوار دچار حریق شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 15:29
-

یک واحد مرغداری در سبزوار دچار حریق شد

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: یک واحد مرغداری در روستای «کراب» از توابع بخش مرکزی این شهرستان دچار حریق شد که براثر این آتش‌سوزی بیش از ۵۰۰ قطعه مرغ تلف شد. محمد همتی افزود: حریق این واحد پرورش مرغ گوشتی صبح امروز به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی سبزوار داده شد

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: یک واحد مرغداری در روستای «کراب» از توابع بخش مرکزی این شهرستان دچار حریق شد که براثر این آتش‌سوزی بیش از ۵۰۰ قطعه مرغ تلف شد.

محمد همتی افزود: حریق این واحد پرورش مرغ گوشتی صبح امروز به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی سبزوار داده شد که آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام و نسبت به اطفاء حریق، تهویه و تخلیه دود اقدام کردند.

وی اظهار داشت: ضروری است مالکان مرغداری‌ها برای پیشگیری از آتش‌سوزی، سیستم برقی سالن‌های محل نگهداری طیور را کنترل و اجزای به کار برده شده در سالن را تا حد امکان از جنس غیرقابل اشتعال انتخاب کنند.

شهرستان سبزوار سالانه با تولید حدود ۳۰ هزار تن گوشت مرغ، تأمین‌کننده یک‌چهارم نیاز استان خراسان رضوی در این زمینه است.  

سبزوار از قطب‌های مهم دام و طیور خراسان رضوی است، به‌طوری‌که ۳۵ درصد اشتغال این شهرستان در حوزه دامپروری و پرورش طیور است.

۲۵۰ واحد مرغداری گوشتی و مرغ تخم‌گذار، ۱۱ کارخانه خوراک دام و طیور و مراکز پرورش دام سبک و سنگین در حوزه دام و ماکیان شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.