کد خبر : 30957
دیدگاه‌ها برای ۱۵۰ مبلغ دینی به روستاهای غرب خراسان رضوی اعزام شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردین 1401 - 19:00
-

۱۵۰ مبلغ دینی به روستاهای غرب خراسان رضوی اعزام شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۷۰ مبلغ مرد و زن به مناطق شهری و روستاهای شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی اعزام شدند. حجت‌الاسلام مهدی صانعی افزود: این مبلغان درقالب گروه‌های جهادی و همچنین به صورت انفرادی به منظور  فعالیت‌های مذهبی و تبیین شعائر دینی در

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۷۰ مبلغ مرد و زن به مناطق شهری و روستاهای شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام مهدی صانعی افزود: این مبلغان درقالب گروه‌های جهادی و همچنین به صورت انفرادی به منظور  فعالیت‌های مذهبی و تبیین شعائر دینی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: عمده برنامه‌‌های مبلغان دینی در ایام ماه مبارک رمضان شامل فعالیت‌های قرآنی، تروبج سبک زندگی اسلامی و تقویت بنیان خانواده، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین، برگزاری نماز جماعت، تفسیر قرآن و پاسخگویی به مسائل شرعی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: همچنین همکاری در اجرای طرح‌های مواسات و همدلی مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی و  اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت این ماه با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر فعالیت‌های مبلغان در ماه مبارک رمضان است.

۳۲۰ هیائت مذهبی دارای کد شناسایی و ۲۱۵ مداح دارای کارت مداحی در شهرستان‌های سبزوار، داورزن و خوشاب فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.