کد خبر : 31310
دیدگاه‌ها برای ۱۶۵ تن گل محمدی در خوشاب خراسان رضوی برداشت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 16:59
-

۱۶۵ تن گل محمدی در خوشاب خراسان رضوی برداشت شد

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: با پایان فصل برداشت، ۱۶۵ تن گل محمدی از گلستان‌های شهرستان خوشاب واقع در استان خراسان رضوی برداشت شد. ابراهیم رودسرابی افزود: سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان خوشاب ۵۰ هکتار است که به‌طور میانگین از هر هکتار سه تا سه و نیم تن گل برداشت شده است. وی

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: با پایان فصل برداشت، ۱۶۵ تن گل محمدی از گلستان‌های شهرستان خوشاب واقع در استان خراسان رضوی برداشت شد.

ابراهیم رودسرابی افزود: سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان خوشاب ۵۰ هکتار است که به‌طور میانگین از هر هکتار سه تا سه و نیم تن گل برداشت شده است.

وی اظهار داشت: بخشی از محصول تولید شده در شهرستان به منظور تولید گلاب وگل خشک فرآوری و مابقی نیز جهت عصاره‌گیری و اسانس‌گیری به شهرستان‌های مجاور ارسال شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب با اشاره به مزایای کشت گل محمدی گفت: نیاز آبی کم، قابلیت کشت دیم، سازگاری به شرایط آب وهوایی منطقه و مقاومت به تنش‌های محیطی موجود برخی از این موارد است.

رودسرابی افزود: کمبود واحدهای فرآوری و صنایع بسته‌بندی از مشکلات تولیدکنندگان گیاهان دارویی در این شهرستان است که از سرمایه‌گذاران در این زمینه حمایت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.