کد خبر : 31465
دیدگاه‌ها برای ۲ محموله بزرگ روغن خوراکی احتکاری در سبزوار کشف شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 19:29
-

۲ محموله بزرگ روغن خوراکی احتکاری در سبزوار کشف شد

فرمانده انتظامی سبزوار: دو انبار بزرگ احتکار روغن جامد و مایع خوراکی به ارزش بیش از ۶۱ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

 سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی انواع روغن مایع و جامد خوراکی توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی سبزوار به همراه ماموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و محل موردنظر را شناسایی و در بازرسی از این دو انبار مقدار ۱۱ هزار و ۴۵۰  انواع حلب و بطری روغن مایع و جامد خوراکی به میزان ۴۹ هزار لیتر روغن را کشف کردند.

سرهنگ بیات مختاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌های روغن را ۶۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این زمینه یک فرد متخلف به مراجع قضائی معرفی و کالاهای کشف شده تحویل اداره جهاد کشاورزی سبزوار  شد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.