کد خبر : 9025
دیدگاه‌ها برای آغاز مرحله دوم طرح امداد تابستانی در شهرستان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 تیر 1394 - 18:52
-

آغاز مرحله دوم طرح امداد تابستانی در شهرستان سبزوار

سبزواریان: معاون فوریت‌های پزشکی سبزوار از شروع مرحله دوم طرح امداد تابستانی در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید محمد میری گفت: با توجه به فصل تابستان و سفرهای سیاحتی و زیارتی و ایجاد ترافیک در جاده‌های مواصلاتی به شهرستان، جهت افزایش آمارگیری، پاسخگویی به حوادث احتمالی و پاسخگویی مناسب

عکس تزئینی است.

عکس تزئینی است.

سبزواریان: معاون فوریت‌های پزشکی سبزوار از شروع مرحله دوم طرح امداد تابستانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید محمد میری گفت: با توجه به فصل تابستان و سفرهای سیاحتی و زیارتی و ایجاد ترافیک در جاده‌های مواصلاتی به شهرستان، جهت افزایش آمارگیری، پاسخگویی به حوادث احتمالی و پاسخگویی مناسب به مردم و زائران بارگاه ثامن الحجج (ع) مرحله دوم طرح امداد تابستانی از ۲۵ تیر ماه شروع خواهد شد.

میری با بیان اینکه با شروع این طرح آمبولانس‌های پایگاه جاده‌ای در زمان پیک ترافیک در حاشیه جاده‌ها در مناطق مشخص شده استقرار می‌یابند، افزود: آمبولانس‌ها از نظر تجهیزات مصرفی و غیر‌مصرفی تامین شده و داروهای مورد نیاز در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت اتوآمبولانس شهرستان به صورت آنکال آماده ارائه خدمات به نیازمندان است، اظهار داشت: با آغاز مرحله دوم طرح امداد تابستانی در شهرستان روزانه حدود ۵۰ نفر از نیروهای عملیاتی اورژانس و مرکز مدیریت حوادث مشغول به ارائه خدمات به نیازمندان حوزه سلامت خواهند شد.

میری در زمینه بخش های شرکت کننده در این طرح، خاطرنشان کرد: کارشناسان ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و مراکز ارتباطات و پیام آمادگی لازم به منظور پاسخگویی به شهروندان و مسافران جهت ارائه خدمات را دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.