کد خبر : 9085
دیدگاه‌ها برای واژگونی خودروی سواری یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 17:21
-

واژگونی خودروی سواری یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

سبزواریان: معاون فنی مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ سبزوار از کشته و زخمی‌شدن پنج نفر در حادثه رانندگی خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد میری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه شب گذشته در کیلومتر ۲۰ محور سبزوار – نیشابور رخ داد که منجر به کشته شدن یک نفر از هم‌وطنانمان

عکس تزئینی است.

عکس تزئینی است.

سبزواریان: معاون فنی مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ سبزوار از کشته و زخمی‌شدن پنج نفر در حادثه رانندگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد میری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه شب گذشته در کیلومتر ۲۰ محور سبزوار – نیشابور رخ داد که منجر به کشته شدن یک نفر از هم‌وطنانمان شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه چهار تن نیز مصدوم شدند، تصریح کرد: مصدومان حادثه پس از امدادرسانی تیم‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل شدند.
میری با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر ۶۵ محور شاهرود ـ سبزوار گفت: در این حادثه یک تن از هموطنانمان کشته و دو نفر زخمی شدند.
این مسئول افزود: مصدومان این حادثه نیز با تلاش تیم‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل شدند.

معاون فنی مرکز فوریت‌های پزشکی سبزوار با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در کیلومتر ۳۵ محور سبزوار ـ نیشابور نیز یادآور شد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل شدند.

میری با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در روزهای نخست تعطیلات نیز یادآور شد: این حادثه در کیلومتر ۵۰ محور سبزوار ـ شاهرود رخ داد که در این حادثه چهار نفر مصدوم و به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.