کد خبر : 4320
دیدگاه‌ها برای اجرای آیلند خیابان ۳۵ متری شهدای کوشک سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 4:01
-

اجرای آیلند خیابان ۳۵ متری شهدای کوشک سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه شهری سبزوار، عملیات اجرایی آیلند خیابان ۳۵ متری شهدای کوشک آغاز شده است. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده افزود: این پروژه که یکی از طرح های عظیم شهری است دارای ۲ کیلومتر طول و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد

سبزواریان.کام: مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه شهری سبزوار، عملیات اجرایی آیلند خیابان ۳۵ متری شهدای کوشک آغاز شده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده افزود: این پروژه که یکی از طرح های عظیم شهری است دارای ۲ کیلومتر طول و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: این پروژه شامل اجرای آیلند، کانال هدایت آب های سطحی، زیرسازی و آسفالت، نورپردازی، اجرای فضای سبز است که زیرسازی و آسفالت طرح با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان و ابنیه فنی آیلند و جدول گذاری آن با صرف هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان صورت خواهد گرفت.

مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار تسهیل در روند عبور و مرور شهری، دسترسی محلی، ایجاد و تکمیل کمربند شهر، اتصال خیابان ۳۵ متری شهدای کوشک به خیابان ۳۵ متری بوتان گاز، کاهش ترافیک محله کوشک (قلوه )، خارج کردن بخشی از بن بست های شهری و هدایت آب های سطحی منطقه را از مزایای اجرای این طرح برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.