کد خبر : 8999
دیدگاه‌ها برای اجرای بیش از ۳۶ کیلومتر بلوارکشی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1394 - 16:17
-

اجرای بیش از ۳۶ کیلومتر بلوارکشی در سبزوار

سبزواریان: شهردار سبزوار از اجرای بیش از ۳۶ کیلومتر بلوارکشی در این شهرستان خبر داد. محمدعلی طالبی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اجرای طرح بلوارسازی در این شهرستان گفت: در این زمینه بیش از ۳۶ کیلومتر بلوارکشی در مناطق مختلف سبزوار اجرا می‌شود. وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی در این

talebi01سبزواریان: شهردار سبزوار از اجرای بیش از ۳۶ کیلومتر بلوارکشی در این شهرستان خبر داد.

محمدعلی طالبی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اجرای طرح بلوارسازی در این شهرستان گفت: در این زمینه بیش از ۳۶ کیلومتر بلوارکشی در مناطق مختلف سبزوار اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی در این شهرستان از جمله احداث پارک‌های محله در مناطق مختلف تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های بزرگ شهرداری در سبزوار اجرای بیش از ۸۰ هکتار فضای سبز بوده که با تلاش‌های صورت گرفته در یکسال گذشته تعداد زیادی پارک محله در شهر سبزوار نیز ساخته شده که سبب ایجاد نشاط در این شهرستان شده است.

طالبی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه عمران شهری اجرای پروژه آسفالت خیابان‌هاست، خاطرنشان کرد: آسفالت برخی از خیابان‌های شهر سبزوار به دهه ۷۰ می‌رسد که امروز نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارد لذا امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد اجرای این پروژه نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری سبزوار توسعه متوازن در حوزه عمران شهری است، یادآور شد: امروز در بخش‌های مختلف شهر شاهد جاری بودن آب‌های سطحی هستیم که این مسئله سبب بروز مشکلات مختلفی برای شهروندان شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی قصد داریم که این آب‌ها را جمع‌آوری و در حوزه آبیاری فضای سبز از آنها بهره ببریم.

شهردار سبزوار با بیان اینکه اولویت مهم شهرداری اجرای پروژه‌های زیرساختی مهم در این شهرستان است، خاطرنشان کرد: امسال در قانون بودجه شهرداری چند پروژه مهم زیرساختی شامل توسعه فضای سبز، ایجاد پارک محله، اجرای کمربند جنوب، کمربند شمال، توسعه آسفالت شهری جمع‌آوری آب‌های سطحی و بهره‌برداری از آب قنوات را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی که در این شهرستان در حال اجراست، مسئله جابه‌جایی خطوط انتقال نفت است که در محدوده چهل متری سبزوار قرار دارد، افزود: عبور خطوط انتقال نفت از این منطقه سبب شده است تا شهرداری نتواند به خوبی وظیفه خود را در زمینه عمران و زیباسازی این منطقه انجام دهد.

شهردار سبزوار با بیان اینکه بخش زیادی از طرح انتقال لوله‌های نفت از این منطقه اجرا شده است، گفت: با سرعتی که در روند اجرای کار وجود دارد امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه‌های شهرداری در این منطقه پس از جابه‌جایی لوله‌های نفت باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.