کد خبر : 3990
دیدگاه‌ها برای ازدواج در سبزوار به بیش از ۱۳ درصد کاهش رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 9:28
-

ازدواج در سبزوار به بیش از ۱۳ درصد کاهش رسید

سبزواریان.کام: رئیس اداره ثبت احوال سبزوار گفت: طی هشت ماه امسال آمار ازدواج در این شهرستان ۱۳ و ۳ دهم درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. سعید ابهری در گفتگو با سبزوارنیوز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۹۶ نفر در این شهرستان ازدواج کرده که در مقایسه با

ezdevaj01سبزواریان.کام: رئیس اداره ثبت احوال سبزوار گفت: طی هشت ماه امسال آمار ازدواج در این شهرستان ۱۳ و ۳ دهم درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

سعید ابهری در گفتگو با سبزوارنیوز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۹۶ نفر در این شهرستان ازدواج کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۳ هزار و ۵۰۸ نفر بوده ۴۱۲ نفر کاهش یافته است.

وی همچنین از افزایش ۶/۵ درصدی طلاق در سبزوار نیز خبر داد و گفت: آمار این رویداد از ابتدای سال تاکنون ۷۳۰ مورد بوده که در هشت ماه سال گذشته این رقم ۶۸۹ نفر بوده است آمار امسال نشان می دهد.

ابهری در مورد وقایع ولادت ثبت شده در این منطقه نیز گفت: امسال ۴۹۱۲ نوزاد به دنیا آمده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته که ۵۱۳۷ نوزاد بوده ۴ و ۴ دهم درصد کاهش یافته است.

این مقام مسئول به افزایش ۱۵ درصدی وفات در شهرستان نیز اشاره و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۷۶۵ نفر در سبزوار فوت شده که این رقم نسبت به سال گذشته ۲۶۴ نفر افزایش یافته است.

وی علت اصلی افزایش وفات در شهرستان را بیماری های خونی و اختلال در دستگاه گردش خون بیان کرد.

رئیس اداره ثبت احوال سبزوار در خصوص فراوانی نام در سبزوار نیز گفت: فاطمه ، زهرا و یسنا در بین دختران و امیر علی، ابوالفضل و علی به ترتیب بالاترین آمار انتخاب اسم را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.