کد خبر : 11580
دیدگاه‌ها برای کاهش ۱۲ درصدی طلاق در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دی 1394 - 16:36
-

کاهش ۱۲ درصدی طلاق در سبزوار

سبزواریان: رئیس اداره ثبت احوال سبزوار گفت: آمار طلاق در این شهرستان از اول سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۲ درصد کاهش داشته است. به گزارش ایرنا، سعید ابهری اظهار کرد: در این مدت ۷۱۸ واقعه طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده که این میزان در مدت مشابه سال قبل

saeid-abhari01سبزواریان: رئیس اداره ثبت احوال سبزوار گفت: آمار طلاق در این شهرستان از اول سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، سعید ابهری اظهار کرد: در این مدت ۷۱۸ واقعه طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۸۱۷ مورد بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت سه هزار ۵۹ مورد ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده که این میزان در سال گذشته سه هزار و ۲۰۹ مورد بوده است.

وی ادامه داد: در ۹ ماه امسال پنج هزار ۷۴۲ نوزاد در شهرستان سبزوار متولد شده که دو هزار و ۹۰۲ نفر آن پسر بوده اند.

ابهری گفت: بیشترین فراوانی نام‌ها در این شهرستان به ترتیب امیر علی، ابوالفضل، امیر حسین، علی و محمد برای پسران و فاطمه، زهرا، یسنا، نازنین زهرا و فاطمه زهرا برای دختران بوده است.

وی با اشاره به فوت یکهزار ۵۹۱ نفر در ۹ ماه امسال در این شهرستان افزود: این میزان در سال گذشته یکهزار ۵۵۰ نفر بود.

وی بیماری های قلبی و تصادفات را از مهمترین دلایل مرگ و میر در شهرستان سبزوار دانست و اظهار کرد: تعداد فوت شدگان امسال ۹۱۵ مرد و ۶۷۶ زن بوده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.