کد خبر : 9977
دیدگاه‌ها برای استقرار ۳ گروه جوانان هلال احمر در سه محوری ورودی خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 18:07
-

استقرار ۳ گروه جوانان هلال احمر در سه محوری ورودی خراسان رضوی

سبزواریان: معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از استقرارسه گروه جوانان هلال‌احمر در سه محور ورودی استان برای کمک به زائران رضوی خبر داد. اسماعیل شاه بیگی در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: به منظور ارایه خدمات به زائران سه گروه بزرگ جوانان در سه محور ورودی های منتهی به مشهد مقدس به تعداد

helal-ahmar-karvan-pyade01سبزواریان: معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از استقرارسه گروه جوانان هلال‌احمر در سه محور ورودی استان برای کمک به زائران رضوی خبر داد.

اسماعیل شاه بیگی در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: به منظور ارایه خدمات به زائران سه گروه بزرگ جوانان در سه محور ورودی های منتهی به مشهد مقدس به تعداد ۱۵۰ نفر جهت استقبال و خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و کاروان های پیاده مستقر می شوند.

وی افزود: همزمان با دهه آخر صفر به دلیل ازدیاد و سیل عظیم مشتاقان که به سمت مشهد الرضا (ع) گسیل می شوند گروه های جمعیت هلال احمر نسبت به ارایه خدمات ویژه اقدام می کند و در ین راستا تمهیدات ویژه از سوی هلال‌احمر استان اندیشیده شده است.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی اقدام به تشکیل گروه سحاب ثامن کرده است.

وی از گروه‌های سحاب ثامن به‌عنوان گروه‌های موفق در جمعیت هلال‌احمر یادکرد و افزود: خوشبختانه این گروه‌ها فعالیت‌های فراتر از وظیفه محوله از سوی جمعیت را انجام می‌دهند و گروه سحاب استان خراسان رضوی نیز در سطح کشور مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه عضویت در جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: خوشبختانه کلیه اعضای جمعیت استان در قالب سامانه عضویت ثبت‌نام کرده‌اند و در حال حاضر جزء سه استان برتر کشور درزمینهٔ جذب جوانان در سامانه عضویت هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.