کد خبر : 13341
دیدگاه‌ها برای کاروان پیاده ۱۲۰ نفره زائران جوان سبزواری در مسیر مشهدالرضا بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 15:37
-

کاروان پیاده ۱۲۰ نفره زائران جوان سبزواری در مسیر مشهدالرضا

سبزواریان: سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ زائر پیاده سراسر کشور در مسیر مشهد مقدس هستند. حسین رضایی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بیش از ۳۰۰۰ زائر پیاده اکنون در مسیر مشهد مقدس برای ایام دهه کرامت هستند، کاروان زیارتی علی ابن موسی الرضا(ع) نیشابور با

عکس تزئینی است

سبزواریان: سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ زائر پیاده سراسر کشور در مسیر مشهد مقدس هستند.

حسین رضایی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بیش از ۳۰۰۰ زائر پیاده اکنون در مسیر مشهد مقدس برای ایام دهه کرامت هستند، کاروان زیارتی علی ابن موسی الرضا(ع) نیشابور با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر عصر امروز از قدمگاه نیشابور راهی مشهد می‌شوند، دو کاروان بزرگ از تهران و کرج نیز هر کدام با ظرفیت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ نفر به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کنند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) بیان کرد: کاروان زیارتی جوانان هرات افغانستان نیز به تعداد ۵۳ نفر روز گذشته از طریق مرز دوغارون وارد کشور شدند و شب گذشته در ایستگاه فریمان از آن‌ها پذیرایی و صبح امروز راهی مشهد شدند.

رضایی عنوان کرد: کاروان جوانان سبزوار نیز به تعداد ۱۲۰ نفر از طریق قدمگاه نیشابور و همگام با کاروان نیشابور به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کنند، کاروان زیارتی قم نیز به تعداد ۲۷۰ نفر ظهر امروز وارد سرخه سمنان شدند و فاصله ۹۰۰ کیلومتری قم تا مشهد را تا روز ۲۳ مردادماه که روز زیارتی امام رضا(ع) است، طی خواهند کرد.

وی افزود: برای چهارمین سال متوالی نیز زنان فریمانی در قالب کاروان زیارتی راهی مشهدمقدس می‌شوند، همچنین کاروان زیارتی بجنورد با تعداد ۱۲۰ نفر در مسیر قوچان به مشهد هستند، کاروان ۵۰۰ نفره پالایشگاه سرخس روز چهارشنبه هفته جاری از مزداوند پیاده به سمت مشهدمقدس حرکت می‌کنند.

رضایی ادامه داد: تاکنون کاروان‌های بافق پس از ۲۸ روز پیاده روی و طی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر وارد مشهد مقدس شده‌اند و کاروان طلاب بهبهان نیز با ظرفیت ۱۲۰ نفر به مشهد مقدس وارد شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.