کد خبر : 7561
دیدگاه‌ها برای اعتراف سارق طلاجات زنان سالخورده به ۱۳ فقره سرقت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 19:42
-

اعتراف سارق طلاجات زنان سالخورده به ۱۳ فقره سرقت

سبزواریان: پلیس شهرستان سبزوار با دستگیری سارق حرفه ای طلاجات زنان سالخورده پرده از ۱۳ فقره سرقت برداشت. به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت : در پی چند فقره سرقت طلاجات زنان سالخورده سبزواری توسط فردی شیاد در چند روز گذشته موضوع به صورت ویژه در دستور

saregh-tala01سبزواریان: پلیس شهرستان سبزوار با دستگیری سارق حرفه ای طلاجات زنان سالخورده پرده از ۱۳ فقره سرقت برداشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت : در پی چند فقره سرقت طلاجات زنان سالخورده سبزواری توسط فردی شیاد در چند روز گذشته موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ آزادواری افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان با ترسیم چهره فرضی متهم تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری او شروع کردند.

پس از یک سری تحقیقات میدانی یکی از تیم های نامحسوس پلیس آگاهی حین گشت زنی در یکی از میدان های اصلی شهر فردی را با مشخصات ظاهری سارق شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم که اهل و ساکن استان همدان بود در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشود و به ۱۳ فقره سرقت طلاجات زنان سالخورده به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در اعترافات متهم مشخص شد سارق با تهیه لباس ارزان قیمت پس از شناسایی زنان سالخورده دارای طلاجات به بهانه توزیع لباس ها در بین افراد نیازمند از طریق آنها، اعتمادشان را جلب می کردند.

با جلب اعتماد مالباختگان اعلام می کردند قصد دارند مقداری طلا خریداری کنند و برای آشنایی بیشتر با طلای اصلی می خواهند طلاهای آنها را مشاهده کنند که در همین حین با ترفندی طلاها را سرقت و از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با هشدار به شهروندان در خصوص اعتماد بیجا به افراد ناشناس خاطر نشان کرد: متهم پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.