کد خبر : 9294
دیدگاه‌ها برای توقیف محموله های قاچاق از سه دستگاه کامیون بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 18:53
-

توقیف محموله های قاچاق از سه دستگاه کامیون

سبزواریان: پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی در بازرسی از سه دستگاه کامیون۵۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف کرد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی، با استقرار تیم های گشتی و حضور

phone-cellسبزواریان: پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی در بازرسی از سه دستگاه کامیون۵۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی، با استقرار تیم های گشتی و حضور مستمر در محورهای مواصلاتی شهرستان طی هفته گذشته سه دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

سرهنگ “سید محمد هاشمی” افزود: در بازرسی از این خودروها تعداد ۸۳ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۴۵۰۰ قلم لوازم بهداشتی قاچاق کشف شد.

سرهنگ هاشمی با اشاره به تحویل کالاهای کشف شده به گمرگ تصریح کرد: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه چهار نفر متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز از شهروندان درخواست کرد با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن۱۱۰ به مراکز پلیس در افزایش امنیت اقتصادی و امنیت اجتماعی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.