کد خبر : 3199
دیدگاه‌ها برای امنیت اقتصادی در سایه اعتماد مردم و اصناف ایجاد می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1393 - 11:55
-

امنیت اقتصادی در سایه اعتماد مردم و اصناف ایجاد می‌شود

سبزواریان.کام: رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: امنیت اقتصادی در سایه اعتماد مردم و اصناف ایجاد می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس، فخرالدین فتاحی صبح امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با بیان اینکه امروز تولید امنیت یک محصول اجتماعی است و اصناف به عنوان بازوان پرتوان اقتصاد کشور نقش مهمی در آرامش بازار دارند، اظهار

otagh-asnafسبزواریان.کام: رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: امنیت اقتصادی در سایه اعتماد مردم و اصناف ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، فخرالدین فتاحی صبح امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با بیان اینکه امروز تولید امنیت یک محصول اجتماعی است و اصناف به عنوان بازوان پرتوان اقتصاد کشور نقش مهمی در آرامش بازار دارند، اظهار داشت: حفظ و حراست از امنیت اقتصادی نیز بر عهده اصناف و نیروی انتظامی است.

رئیس اتاق اصناف سبزوار با بیان اینکه اقتصاد پویا در هر کشوری نیازمند سالم بودن جامعه اصناف و بازاریان است، تصریح کرد: امروز با همدلی، اعتماد عمومی و همراهی مردم به جرأت می‌توان گفت جامعه اصناف و بازاریان سبزوار از این ویژگی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پلیس به عنوان بازوی توانمند و همکار در کنار اصناف سهم بسزایی در ایجاد و تحقق امنیت پایدار اقتصادی دارد، یادآور شد: پلیس اماکن عمومی در ناظر بر نظم و امنیت در سطح بازار است.

فتاحی با اشاره به اینکه اصناف همواره به دنبال کسب روزی حلال و تامین نیازهای اقتصادی و غذایی جامعه هستند، گفت: در این راه اصناف و بازاریان همواره در کنار دولت بوده و سعی می‌کنند تا آرامش را در بازار حاکم کنند.

علی امید، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز در این همایش گفت: تعامل و همکاری پلیس و اصناف سبب کاهش جرائم اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس بازوی توانمند ایجاد امنیت اقتصادی در کشور است، اظهار داشت: امروز شاهد یک ائتلاف و همراهی خوب بین پلیس اماکن عمومی و اتاق اصناف شهرستان هستیم.

امید با بیان اینکه نیروی انتظامی در شهرستان در همه مواردی که نیاز بوده در کنار اصناف قرار داشته است، تصریح کرد: امروز اصناف و بازاریان باید با همراهی پلیس با هنجارشکنی و مصادیق ساختارشکنانه برخورد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.