کد خبر : 3195
دیدگاه‌ها برای کشف ۷ هزار سی‌‌دی غیرمجاز در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1393 - 11:40
-

کشف ۷ هزار سی‌‌دی غیرمجاز در سبزوار

سبزواریان.کام: فرمانده انتظامی سبزوار از کشف ۷ هزار سی‌دی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، قنبرعلی آزادواری صبح امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با بیان اینکه امنیت اقتصادی مرهون تلاش اصناف و نظارت نیروی انتظامی است، اظهار داشت: پلیس با رویکرد مردم‌داری در راستای احقاق منویات مقام معظم رهبری

cd-gheyremojaz

عکس تزئینی است.

سبزواریان.کام: فرمانده انتظامی سبزوار از کشف ۷ هزار سی‌دی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قنبرعلی آزادواری صبح امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با بیان اینکه امنیت اقتصادی مرهون تلاش اصناف و نظارت نیروی انتظامی است، اظهار داشت: پلیس با رویکرد مردم‌داری در راستای احقاق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت اقتصادی با قاچاقچیان کالا و ارز مبارزه می‌کند، تصریح کرد: همراهی و هماهنگی اصناف در این حوزه سبب ناکام ماندن قاچاقچیان کالا و ارز و کسانی که قصد سودجویی و احتکار کالا را دارند، می‌شود.

وی با بیان اینکه کرامت انسانی، اعتماد عمومی، آرامش، ایثارگری، ولایتمداری، مشارکت عمومی و انضباط اجتماعی از راهبردهای ناجا در تعامل با مردم و اصناف است، تصریح کرد: همراهی و همکاری اصناف با پلیس برای ایجاد آرامش اقتصادی در شهرستان بسیار موثر است.

آزادواری با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی سبزوار تنها شهرستان در استان خراسان رضوی است که در مدت تعطیلات تابستانه یک مورد نارضایتی و شکایت از سوی زائران بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) نداشته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شش ماه گذشته با همراهی و همدلی دستگاه قضا در شهرستان میزان سرقت‌های به عنف تا ۶۵ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه در طول شش ماه گذشته میزان دستگیری سارقان تا ۲۰ درصد افزایش یافته است، یادآور شد: در این مدت کشف مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان تا ۳۹ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به دستگیری ۳۹ درصدی توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان نیز گفت: در این مدت میزان نزاع‌های دسته جمعی تا ۴۰ درصد در شهرستان کاهش یافته است.

آزادواری با اشاره به کشف ۷ هزار سی‌دی غیرمجاز در شهرستان توسط پلیس اماکن عمومی فرماندهی انتظامی سبزوار، گفت: ۲ هزار و ۳۵۰ مورد مشروبات الکلی نیز در این مدت در شهرستان کشف شده است.

وی با بیان اینکه پلیس اماکن عمومی سبزوار در مدت شش ماه گذشته توانسته به رتبه برتر در استان دست یابد، خاطرنشان کرد: به همت این نیرو تاکنون ۱۵ هزار و ۸۲ مورد پاسخگویی به مردم، ۱۶۰ مورد پلمپ اماکن متخلف، ۱۵۲ مورد صدور کارت تاکسیرانی، ۱۲ هزار و ۹۷۲ مورد بازدید از صنوف، ۳۴۶ مورد بازدید از تالارها و باغسراها و ۸۵۵ مورد پاسخ استعلامات صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه پلیس در برخورد با مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت هیچ کوتاهی نمی‌کند، افزود: با تلاش عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و احداث یک کمپ اجباری ترک معتادین ۳۰۰ معتاد در سطح شهرستان با دستور مقام قضایی از شهرستان جمع‌آوری و تحویل این مرکز شد که این اقدام در کاهش میزان سرقت‌ها و مزاحمت‌ها بسیار موثر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.