کد خبر : 1829
دیدگاه‌ها برای مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری خبر داد: ایجاد ۳ زمین ورزشی روباز در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 - 20:19
-

مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری خبر داد: ایجاد ۳ زمین ورزشی روباز در سبزوار

امروزه ورزش به امری اجتناب ناپذیر برای عموم شهروندان تبدیل شده و گروه زیادی به ویژه جوانان و نوجوانان به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند و حرکت و جنبش از ویژگی‌های حیات انسان و دارای ریشه‌ای در سرنوشت او و عاملی برای رشد سلامت و نشاط است. به گزارش روابط عمومی شهراری سبزوار،

shahrdari-sport01امروزه ورزش به امری اجتناب ناپذیر برای عموم شهروندان تبدیل شده و گروه زیادی به ویژه جوانان و نوجوانان به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند و حرکت و جنبش از ویژگی‌های حیات انسان و دارای ریشه‌ای در سرنوشت او و عاملی برای رشد سلامت و نشاط است.

به گزارش روابط عمومی شهراری سبزوار، با توجه به روند صنعتی شدن و توسعه زندگی ماشینی، بیش از پیش نیاز به ورزش در بین همه اقشار جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان، همچنین پر کردن اوقات فراغت این قشر احساس می‌شود. از آنجا که استفاده از اکثر سالن‌های ورزشی سطح شهرها بعضا با هزینه‌هایی همراه است، پر کردن اوقات فراغت قشر جوان، نوجوان و حتی میانسال و عموم شهروندان در کلیه ساعات شبانه روز از امکانات زمین‌های روباز ورزشی است.

در این راستا مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از ایجاد و راه اندازی ۳ زمین ورزشی روباز در شهر سبزوار توسط این اداره خبر داد.

محمد اختریان افزود: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین عموم شهروندان و همچنین افزایش سرانه ورزشی شهر سبزوار در دو رشته ورزشی والیبال و بسکتبال خیابانی در پارک های شهربازی و ارم صورت گرفته است.

وی به تاکید مقام معظم رهبری جهت توجه جدی به مقوله ورزش در برنامه پنجم توسعه کشور اشاره کرد و گفت: همه دستگاه ها در بخش‌های دولتی و خصوصی باید با یک نگاه همه جانبه و مشارکت عمومی در مسیر تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام‌های موثری بردارند.

اختریان تصریح کرد: بر این اساس احداث و راه اندازی چند زمین روباز ورزشی در دیگر پارک های سطح شهر و ایجاد فضای مناسب در پارک ها برای ورزش های صبحگاهی در دستور کار اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار قرار گرفته است.

مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار همچنین با بیان اینکه زمین های روزشی روباز شهرداری با مشارکت بخش خصوصی ایجاد و راه اندازی شده است، ادامه داد: اداره فرهنگی هنری شهرداری دست همه سرمایه گذاران بخش خصوصی را جهت مشارکت حداکثری برای ایجاد زمین های روباز ورزشی در شهر سبزوار به گرمی می فشارد.

اختریان با اظهار اینکه اداره فرهنگی هنری شهرداری نگاهی ویژه به زمین های ورزشی پارک شهدای گمنام دارد، تاکید کرد: با همکاری بخش خصوصی قرار است چند زمین فوتسال ساحلی، والیبال ساحلی، بسکتبال و… ایجاد و راه اندازی شود.

وی ابراز امیدواری کرد بتوانند با همکاری و مشارکت بخش خصوصی تعداد زمین های ورزشی روباز سطح شهر سبزوار را افزایش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.