کد خبر : 12259
دیدگاه‌ها برای نصب بیش ۳۰ المان نوروزی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 22:29
-

نصب بیش ۳۰ المان نوروزی در سبزوار

سبزواریان: سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: هر ساله طرح ها، مجسمه ها و المان های مختلفی با نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز نوروز در طرحی به نام طرح استقبال از بهار در سطح شهر سبزوار قرار می گیرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان افزود: این المان ها و مجسمه

eleman-novroz94-21سبزواریان: سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: هر ساله طرح ها، مجسمه ها و المان های مختلفی با نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز نوروز در طرحی به نام طرح استقبال از بهار در سطح شهر سبزوار قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان افزود: این المان ها و مجسمه های نوروزی برای مسافران نوروزی و همچنین شهروندان بسیار جذاب و جالب توجه است به طوری که در کنار هر کدام از این المان ها همیشه افرادی در حال عکاسی دیده می شوند.

وی اظهار داشت: نوروز امسال یعنی سال ۹۵ این المان ها از نظر کیفیت به کار گرفته شده از سال های قبل قابل توجه تر می باشد.

او در ادامه اضافه کرد: شهرداری سبزوار امسال نیز مانند سال های گذشته در نظر دارد در ایام آغازین سال نو خورشیدی در میادین و پارک های سطح شهر طرح نصب المان های نوروزی را با دیدگاهی جدید اجرا نماید.

اختریان به بحث اصلاح و تعمیر المان های سال گذشته اشاره کرد و گفت: همچنین در این راستا المان‌های سال‌های گذشته نیز بازسازی و ترمیم می شوند و در مسیرهایی از سطح شهر جانمایی می گردند.

سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار هدف از نصب المان های نوروزی علاوه بر ایجاد تحول در مبلمان شهری و ایجاد روحیه نشاط در شهروندان، باید معرف باورها و رسوم و به طور کلی فرهنگ یک شهر هم باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: نوروز ۹۵ همچون دیگر سال ها با خاطره خوش و همراه با فضای شهری دل انگیز برای شهروندان فهیم سبزواری سپری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.