کد خبر : 4628
دیدگاه‌ها برای راه اندازی ایستگاه اتوبوسرانی در سایت مسکن مهر توحید شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 23:30
-

راه اندازی ایستگاه اتوبوسرانی در سایت مسکن مهر توحید شهر سبزوار

سبزواریان: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: به منظور ارتقای ارائه خدمات به شهروندان سبزواری، ایستگاه اتوبوسرانی در سایت مسکن مهر توحید شهر سبزوار ایجاد شد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی با بیان این مطلب افزود: با توجه به افزایش جمعیت در سایت مسکن مهر توحید شهر و

سبزواریان: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: به منظور ارتقای ارائه خدمات به شهروندان سبزواری، ایستگاه اتوبوسرانی در سایت مسکن مهر توحید شهر سبزوار ایجاد شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی با بیان این مطلب افزود: با توجه به افزایش جمعیت در سایت مسکن مهر توحید شهر و پیرو مکاتبات صورت گرفته توسط ساکنین منطقه مذکور، سازمان اتوبوسرانی خط ۱۲ را که قبلا در مقابل سایت مسکن مهر ارائه خدمات می کرد را به داخل سایت هدایت کرد.

وی تصریح کرد: در این خط که ساعت کاری آن از ۶ صبح تا ۲۰ و ۴۰ شب می باشد؛ علاوه بر ایستگاه های قبلی، ۳ ایستگاه دیگر نیز تعبیه شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار همچنین اظهار داشت: با شروع ارایه خدمات دهی به ساکنین مسکن مهر، نصب سایه بان ایستگاه در محل فوق صورت گرفت.

دو لت آبادی گفت: در مسیر سبزوار به توحید شهر ۸ دستگاه اتوبوس با ۴۶ ایستگاه رفت و برگشت و ۹ سرپناه کار جابجایی مسافران را بر عهده دارند.

گفتنی است در سبزوار حدود ۵ هزار واحد مسکن مهر احداث شده که عمدتا در سایت مکسن مهر توحید شهر قرار دارند که با واگذاری آن به متقاضیان جمعیت این رو به افزایش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.