کد خبر : 6692
دیدگاه‌ها برای خط ۱۱ اتوبوسرانی سبزوار آغاز بکار کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 18:25
-

خط ۱۱ اتوبوسرانی سبزوار آغاز بکار کرد

سبزواریان: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: با برنامه‌ریزی‌ و پیگیری‌های سازمان اتوبوسرانی، پس از رفع موانع در مسیر و جابجایی تیرهای چراغ برق، ساکنین خیابان جهاد ۸ از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی با اشاره به بازدید چندی پیش فرماندار سبزوار از خیابان جهاد

sabzevarbus-02سبزواریان: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: با برنامه‌ریزی‌ و پیگیری‌های سازمان اتوبوسرانی، پس از رفع موانع در مسیر و جابجایی تیرهای چراغ برق، ساکنین خیابان جهاد ۸ از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی با اشاره به بازدید چندی پیش فرماندار سبزوار از خیابان جهاد ۸ واقع در سکونتگاه های غیررسمی گفت: در آن بازدید فرماندار به راه اندازی خط اتوبوس در این منطقه تاکید کرد که این مهم پس از جابجایی تیرهای چراغ برق که مهمترین مشکل ما در عدم ارائه خدمات به ساکنان این خیابان بود، محقق شد.

وی اظهار داشت: در این راستا خط ۱۱ اتوبوسرانی با ۲ دستگاه اتوبوس از چندی پیش خدمات دهی خود را به اهالی این منطقه از سبزوار آغاز کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.