کد خبر : 4844
دیدگاه‌ها برای بررسی مشکلات محله قلعه نو دهراز با حضور شهردار سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1393 - 17:21
-

بررسی مشکلات محله قلعه نو دهراز با حضور شهردار سبزوار

سبزواریان: شهردار سبزوار با حضور در محله قلعه نو دهراز از نزدیک با مشکلات اهالی ساکن در این محله آشنا شد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این بازدید که در محدوده باغ الداغی صورت گرفت یکی از اهالی با بیان اینکه ۲۰ سال از الحاق قلعه نو به شهر سبزوار می

shahrdari-ravabetomomi02

عکس تزئینی است.

سبزواریان: شهردار سبزوار با حضور در محله قلعه نو دهراز از نزدیک با مشکلات اهالی ساکن در این محله آشنا شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این بازدید که در محدوده باغ الداغی صورت گرفت یکی از اهالی با بیان اینکه ۲۰ سال از الحاق قلعه نو به شهر سبزوار می گذرد، گفت: متاسفانه امکانات رفاهی در این منطقه وجود ندارد و مردم ساکن نمی دانند جزو شهر هستند یا مثل گذشته روستا محسوب می شوند.

یکی از بانوان این محله نیز از مشخص نبودن کف و بر کوچه ها و معابر از شهرداری انتقاد کرد و گفت: اداره آب و فاضلاب عنوان می کند تا این مساله حل نشود امکان ایجاد شبکه فاضلاب وجود ندارد.

یکی دیگر از اهالی نیز گفت: بخاطر خاکی بودن معابر و خیابان ها به محض بارندگی رفت و امد به سختی انجام می شود و تمام کوچه ها پر از گل و لای می گردد که امیدواریم امروز با حضور شهردار فکری به حال آسفالت این معابر صورت گیرد.

نبود فضای سبز مناسب و جمع آوری نامناسب زباله ها از دیگر مواری بود که توسط یکی از اهالی مطرح شد و عنوان شد که با وجود زمین های وقفی زیاد در محله و باغ های متروکه متاسفانه پارک و فضای سبز مناسبی در سال های گذشته ایجاد نشده و فرزندان ما مجبورند در کوچه ها و خیابان ها که از لحاظ زیست محیطی بخاطر وجود روان آب های فاضلاب سالم نیستند بازی کنند و بارها شده که بخاطر این مشکلات فرزندان ما راهی بیمارستان شده اند.

اما شهردار سبزوار که با حوصله و سعه صدر تمامی انتقادات و گلایه ها را گوش می داد، گفت: وضعیت منطقه نسبت به حدود ۳۰سال قبل که بنده شهردار بوده ام تغییر چندانی نداشته و گفته های مردم همه به حق می باشد.

دکتر طالبی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در بهسازی این محله نبود و در واقع عدم ابلاغ طرح تفضیلی شهر سبزوار می باشد، افزود: با وجود این امر ما طبق طرح جامع شهری که سال ۹۱ ابلاغ شده حاضریم با مشارکت مردم نسبت به بهسازی کوچه ها و معابر، جدول گذاری و آسالفت خیابان های مشخص شده در طرح جامع سال ۹۱ برای سال آینده اقدام کنیم.

وی در خصوص مشکلات جمع آوری زباله در منطقه نیز گفت: طی نشستی که با مدیر عامل سازمان پسماند و شهریار محله قلعه نو خواهیم داشت نسبت به رفع این معضل اقدام می کنیم .

شهردار سبزوار در خصوص ایجاد فضای سبز مناسب در اراضی وقفی هم گفت: در نشستی که بزودی با اداره اوقاف برگزار خواهد شد نسبت به این موضوع تصمیمات خوبی اتخاذ می گرددد، امیدواریم با توافق صورت گرفته سال آینده در بخشی از اراضی وقفی شاهد راه اندازی یک پارک مناسب برای شهروندان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.