کد خبر : 11608
دیدگاه‌ها برای بلوار شریعتی سبزوار ساماندهی می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 دی 1394 - 11:14
-

بلوار شریعتی سبزوار ساماندهی می شود

سبزواریان: سرپرست واحد معماری شهرداری سبزوار از طراحی بلوار دکتر شریعتی به منظور ساماندهی کریدور ورودی محور قوچان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد ایمان پناه با اعلام این خبر افزود: با افزایش اهمیت کریدور ورودی شریعتی در نتیجه اتصال کمربند شمال و کمربند در حال احداث شمال شرق لزوم طراحی و

سبزواریان: سرپرست واحد معماری شهرداری سبزوار از طراحی بلوار دکتر شریعتی به منظور ساماندهی کریدور ورودی محور قوچان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد ایمان پناه با اعلام این خبر افزود: با افزایش اهمیت کریدور ورودی شریعتی در نتیجه اتصال کمربند شمال و کمربند در حال احداث شمال شرق لزوم طراحی و برنامه ریزی این محور دو چندان شده است.

وی اظهار کرد: به منظور بهبود شرایط محیطی، طراحی و ساماندهی این بلوار به عنوان یکی از مهمترین ورودی های شهر سبزوار در دستور کار واحد معماری شهرداری قرار گرفته است.

ایمان پناه بیان کرد: عدم سازمان دهی فضایی، کالبدی ورودی های شهر به عنوان مفصل پیوند دهنده شهر با فضای خارج در اثر توسعه بی برنامه و گسترش آشفته منجر به تاثیر نامطلوب بر ساکنین و تازه واردین به شهر از سمت محور قوچان می شود.

سرپرست واحد معماری شهرداری سبزوار ورودی ها به عنوان محل شکل گیری ارتباطات و خاطرات جمعی از یک سو موجب همبستگی اجتماعی به عنوان رکن اساسی پایداری اجتماعی شده و از سوی دیگر با بهبود فضای محیطی و تاثیر مثبت در شرایط کسب و کار، پایداری اقتصادی و زیست محیطی را به دنبال دارد که این سه در کنار یکدیگر سه رکن توسعه پایدار را تشکیل می دهند.

او اضافه کرد: به همین مظور ساماندهی کریدور ورودی شریعتی با هدف ایجاد حس دعوت کنندگی، هویت بخشی، برقراری ارتباط اداراکی و بصری بین دو فضای داخل و خارج شهر و خدمت رسانی به مسافران در برنامه کار شهرداری قرار گرفته است.

ایمان پناه گفت: امید است با پایان مراحل طراحی، عملیات اجرایی از اوایل سال آینده آغاز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.