کد خبر : 10102
دیدگاه‌ها برای کشتارگاه قدیمی صالح آباد سبزوار کتابخانه می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 - 13:43
-

کشتارگاه قدیمی صالح آباد سبزوار کتابخانه می شود

سبزواریان: مسئول معماری شهرداری سبزوار از تغییر کاربری و بازطراحی ساختمان سابق کشتارگاه محله صالح آباد سبزوار به کتابخانه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد ایمان پناه با بیان اینکه ساختمان این کشتارگاه چند سالی است که بلا استفاده رها شده و به مکانی مخروبه تبدیل شده است، افزود: بازسازی و مرمت

ketabkhane01سبزواریان: مسئول معماری شهرداری سبزوار از تغییر کاربری و بازطراحی ساختمان سابق کشتارگاه محله صالح آباد سبزوار به کتابخانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد ایمان پناه با بیان اینکه ساختمان این کشتارگاه چند سالی است که بلا استفاده رها شده و به مکانی مخروبه تبدیل شده است، افزود: بازسازی و مرمت ساختمان سابق کشتارگاه صال‍ح آباد با تغییر کاربری به عنوان کتابخانه محله جزو اولویت های برنامه کاری قرار گرفته و در حال حاضر در حال آماده سازی نقشه های اجرایی می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت بالا بردن سرانه فرهنگی و مطالعه و آموزش در مناطق مخلف شهر که موجب رشد و شکوفایی اندیشه افراد جامعه و گذراندن اوقات فراغت و پرورندان نیروی تخیل افراد و آماده سازی آنها برای پژوهش و مطالعه می شود این مهم در مقیاس محله از ردیف ۳۱۰۳۱۹بودجه شهرداری در دستور کار قرار گفت.

مسئول معماری شهرداری سبزوارابراز امیدواری کرد با ایجاد چنین فضاهایی بتوانیم ذائقه فرهنگی شهروندان را به سمت مطالعه و افزایش هر چه بیشتر دانش و آگاهی سوق دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.