کد خبر : 1669
دیدگاه‌ها برای بیانیه شهرداری سبزوار در پاسداشت روز خبرنگار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 18:09
-

بیانیه شهرداری سبزوار در پاسداشت روز خبرنگار

به نام یگانه هستی «روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی و روز اطلاع رسانی با سلاح قلم است.» هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار بار دیگر از راه رسید تا تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی خبرنگاران و اهالی قلم را پاس و گرامی بداریم. حرفه ی

roz-khabarnegarبه نام یگانه هستی

«روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی و روز اطلاع رسانی با سلاح قلم است.»

هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار بار دیگر از راه رسید تا تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی خبرنگاران و اهالی قلم را پاس و گرامی بداریم.

حرفه ی ارجمند خبرنگاری در پرتو شجاعت طبع و قوت روحیه ی خبرنگاران، شغلی شریف و خوشنام در عصر ارتباطات است و نگارندگان جسور و خستگی ناپذیر خبر، برای کسب حقایق و آگاهی بخشی همچون پروانه ای بی پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می زنند. به راستی مجاهدت، آزادگی و بلندی همت، مردان و زنان حقیقت طلب رمز محبوبیت این کار شریف است.

بدون تردید رسانه و خبرنگاران یار و همراه مدیران در همه حوزه ها به ویژه عرصه مدیریت شهری هستند که می توانند با نگاه تیزبین، موشکافانه و عمیق خود به نحوه ی کارکردها، برنامه ریزی ها و فعالیت های دست اندرکاران مدیریت شهری پرداخته و خدمات صورت گرفته را به مردم اطلاع رسانی یا نقد منصافانه کنند و نیز دیدگاه ها و مطالبات شهروندان را برای خدمتگزاران بازگو نمایند.

ضمن تقدیر و تشکر از ایفای نقش خبرنگاران در همکاری با شهرداری سبزوار جهت توسعه و عمران و آبادانی دیار سربداران روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران در صداوسیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها، سایر نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی محلی تبریک می گوییم و برای همه آنان توفیق خدمت به مردم در این راه حساس و خطیر را از مسیر اطلاع رسانی صحیح و دقیق و فارغ از تعلقات مادی و جناح بندی های سیاسی از قادر متعال آرزومندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.